Освіта
Кореспондент і телеведучий провів лекцію для студентів Інституту журналістики«Завдання журналіста - це зробити так, щоб герой інтерв’ю говорив не про те, що знає, а про те, що хоче почути аудиторія», - підкреслив Олександр Кулібаба. Кореспондент завітав до Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, щоб розповісти юним колегам, як створити успішне інтерв’ю.Значну увагу Олександр Кулібаба приділив «бекграунду» інтерв’ю, тобто особистій підготовці журналіста. За словами лектора для того, щоб керувати ситуацією, а не підлаштовуватись під гостя, необхідно: по-перше, мати тривалий досвід роботи, і по-друге, досконало вивчити тему та людину.
«Зацікавити експерта собою дуже важко. Треба зацікавити знаннями. Саме тому потрібно знати все, що знає експерт, - зауважив пан Олександр. - Запитання варто вибудовувати відповідно до здобутих знань. Адже ставити дозволяється лише ті, на які людина зможе відповісти». Журналіст також порадив завжди мати в запасі 10 додаткових запитань, оскільки неможливо передбачити, як відповідатиме інтерв’юйований.
«У Вас є лише 7 хвилин, щоб втримати аудиторію. Якщо тривалість інтерв’ю більша - значить експерт має бути дійсно особливим, - наголосив лектор. - До того ж важливо пам’ятати, що серед експертів є ті, які керуються особистими інтересами. Працювати варто лише з тими, хто висловлює свою думку просто з цікавості, тому що володіє певною інформацією та знаннями в цій галузі».
Нагадаємо, Олександр Кулібаба - випускник Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Зараз працює кореспондентом на телеканалі «Перший діловий» та суміщає з роботою ведучого на швейцарському фінансовому каналі «Dukascopy TV».
Ще матеріали про цю зустріч:
СТУДЕНТИ ІНСТИТУТУ ЖУРНАЛІСТИКИ ПОСПІЛКУВАЛИСЯ З ОЛЕКСАНДРОМ КУЛІБАБОЮ«ДІЛОВИХ МЕДІА МАЛО, І В ЦЬОМУ ЇХНЯ ФІШКА», - ОЛЕКСАНДР КУЛІБАБА.
ЕКСПЕРТИ ПІД ПРИЦІЛОМ