реєстрація авторизація
Авторизація на сайті
Відміна
мапа сайту
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
/ / Водій маршрутки, якому бракує уваги
Водій маршрутки, якому бракує уваги

Водій маршрутки, якому бракує уваги

Олександра Буленок, 2 курс.
У всіх людських бідах винен водій

Більшість з нас щодня стикається з водіями тролейбусів, маршруток чи трамваїв, але ми рідко спілкуємося з ними, цікавимося їхньою роботою чи просто дякуємо. Борис Вікторович Дубовенко – один з тих, про кого пасажири згадують тоді, коли потрібно заплатити за проїзд, або тоді, коли біжать запізнюючись до маршрутного таксі. За кермом цей чоловік з 16 років: дядько був водієм та давав покерувати. Зараз йому 27 і він цілком задоволений вибором. Чому? Борис Вікторович з радістю поділився цікавим досвідом та враженнями.

Скажіть, де Ви працювали раніше та де працюєте саме зараз?
Я працював з 21 року на автобусі. Починав з КП «Київпастранс» 5 парк. Недовго я пропрацював там, оскільки автобуси в жахливому стані. Після цього працював на маршрутках та й зараз працюю, у ТОВ «Ірпінське АТП 13320».

Як часто Ви виходите на роботу?
Працюю по два тижні, а неділя в мене вихідний.

Напевно, є багато речей, що дратують кожного водія у діях пасажирів. Які саме, на Вашу думку?
Робота з людьми нелегка – часто доводиться нагадувати пасажирам про елементарні правила поведінки. Звичайно, найголовнішою проблемою для мене часом стають розмови по телефону біля кабіни водія. Для чого ж, цікаво, у кожній маршрутці висить табличка, яка нагадує: «Не розмовляти біля водія»?

Чи виникали якісь конфліктні ситуації між самим пасажирами, та як Ви діяли у таких ситуаціях? Можливо, траплялися бійки?
Як я вже сказав, бувають різні ситуації як на дорозі, так і в салоні. Всяке буває, але найчастіше звичайні конфлікти. Що ж до бійок, то так, вони трапляються, але зазвичай у п’ятницю чи суботу. П’янички різні. Доводиться або ж розбороняти, або ж виганяти.

Тоді що ж до конфліктів між Вами та пасажирами?
Їх, на щастя, не буває.

Що Ви любите і ненавидите у своїй роботі?
Ну, це справді дуже цікаво та весело, нудьгувати не доводиться. Проте варто зазначити, що робота з людьми дуже складна, бо люди різні й у всіх їхніх бідах винен водій.

Жодного разу не бачила жінку, яка працює водієм маршрутки. Як Ви вважаєте, чому жінки не обирають цю професію?
Насправді, в багатьох містах жінки працюють водіями маршруток. Просто в Києві їх навряд чи зустрінеш. Ця професія не досить популярна серед жінок, бо, певно, є досить виснажливою.

Завжди було цікаво, про що водії думають в кінці робочого дня, коли позаду зустріч з десятками людьми, коли подолано десятки кілометрів. Як Ви почуваєтесь, коли закінчуєте ввечері роботу?
Я просто беру і залишаю роботу в маршрутці. Просто зачинив її там та й все. А вдома вже відпочиваю.

Напевно, траплялися випадки, коли пасажиру не було чим заплатити. Як Ви чините у таких ситуаціях? Адже, як кажуть, «водій не Дід Мазай – зайців не возить».
Я обдумую: якщо людина нормальна, то безкоштовно даю проїхатись. Адже, як відомо, добро повертається.

Цікаво, чи штрафували Вас під час роботи за порушення правил дорожнього руху?
ПДР не порушую, ні. Проте були штрафи за висадку у другому ряду. Оскільки якщо заїдеш у перший ряд, то потім не випускають, а у нас кожна секунда – на вагу золота.

Чи часто Ви розмовляєте з пасажирами? Чи розповідають секрети, чи діляться життєвим досвідом?
Так, розмовляю, особливо в останній рейс, коли нема куди поспішати та можна поспілкуватися… Адже у водія маршрутки, незважаючи на те, що він працює з людьми, є дефіцит спілкування та уваги.

Оцініть написане та прокоментуйте:

Дуже подобається
Подобається
Так собі
Не подобається

Схожі новини
Коментарі
Додати коментар
Полужирный Наклонный текст Подчеркнутый текст Зачеркнутый текст | Выравнивание по левому краю По центру Выравнивание по правому краю | Вставка смайликов Вставка ссылкиВставка защищенной ссылки Выбор цвета | Скрытый текст Вставка цитаты Преобразовать выбранный текст из транслитерации в кириллицу Вставка спойлера
Включите эту картинку для отображения кода безопасности
обновить, если не виден код
Останні добавлені
"Art і Шо тут проісходіт" №2, 2016 (12 сторінок А3)
День відкритих дверей ІЖ 12 листопада! Київ, вул. Мельникова, 36/1
"САПФО" №1, 2016 (16 сторінок А3)
«Проти мене розгорнули технології «чорного піару»
"Art і Шо тут проісходіт" №1, 2016 (8 сторінок А3)
Кіно та вибори. Повернення.
Дорога додому
Мелодія театру: гармонія в душі
ЧЕРНІГІВ ІСТОРИЧНИЙ: ВСЕ, ЯК УПЕРШЕ
НАРОДЕ, МИ ПРАЦЮЄМО!
Подорож з ІЖ додому
Студенти Інституту журналістики попрацювали у Верховній Раді України
Наталя Іщенко поділилася власним досвідом зі студентами Інституту журналістики
«Та у них, виявляється, класні тексти!»
WINE NOT?
На швидкості вітру та дощу
ПРАЗДНИК И ЛИМОНЫ
Заклинателька злив
ЗАЛІЗНИЦЯ ЯК ПОКЛИКАННЯ
Водій «сьомої категорії»
Жизнь на высоте
Дорожня романтика
Уночі все більш щире, справжнє...
«Тепер я байкер тільки в душі»
Робота водія важка не так фізично, як психологічно
Обратная сторона «баранки»
Секрети щедрих городів
Роби, що любиш і люби те, що робиш!
Таксист на «Кадилаці»
Возить – дело женское
Переродження або ReБорн
Власний досвід перетинання кордону
«Лісник» за кермом
Ответственный за наши жизни
“Навіть заради грошей не готовий терпіти”
ЧОРНОБИЛЬСКА КАТАСТРОФА ОЧИМА ВОДІЯ АВТОБУСУ
Справжня чоловіча професія
"Для повного щастя маю практично усе"
Водій маршрутки, якому бракує уваги
Обережно! Освічені водії на дорогах!
Пам’ятка молодим КУР’ЄРистам
Перевезення поза правилами
Дорожня романтика
Водій комбайну це вам не кермувальник «мерседесу»
“наши дороги - минное поле”
"Поезія на тлі війни. Війна на тлі поезії"
Мистецтво в бронзі
Бесіди з богемою про богему
Сергій Казарян — музикант-початківець, закоханий у журналістику
Віктор СКРИПНИК: "У карти з гравцями не граю"
«Шахтар» програв, але переміг «Ворсклу»
Мій тренер каже, що ми йдемо семимильними кроками до успіху
Передювілейна "Журвесна": як це було + pdf версія
«У науці треба кохатися» – фізик Андрій Боднарук
Встигнути все
Подолян: «Нові люди і подорожі - це те, що робить з мене того, ким я є»
Володимир Мельник: Я б із задоволенням прожив своє життя ще раз
Валерій Макаренко: Гонку виграєш на фініші
Залишки Ілліча
Незалежний наркоман
(044) 481-45-61