реєстрація авторизація
Авторизація на сайті
Відміна
мапа сайту
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
/ / Переродження або ReБорн
Переродження або ReБорн

Переродження або ReБорн

Ганна Волкова, 2 курс.
Будь-яка професія – це в першу чергу покликання. Особливо якщо твоя професія це швидкість, від якої залежать життя інших і твоє власне.

- Привіт, представся будь ласка
- Мене звати Борн, точніше так мене звали раніше.

- Отже, я знаю що ти працював деякий час водієм, розкажи чому ти обрав цю професію?
- Ну, у мене був скажімо так, не зовсім типовий досвід, як у таксиста чи водія автобуса, ти ж розумієш.. Водій в АТО це просто ще один солдат, тільки за кермом машини. Та і я нічого не вибирав. Після того як потрапив у 2014ому на передову, сказали що треба водії, у мене був стаж – я погодився. Просто в один день отримав нову професію: бац, і я водій бойової машини.

- Отже це був більше вимушений вибір, необхідність ніж твоє бажання?
- Якщо чесно то спочатку так...Хотілося, знаєш, воювати по-повній, щоб якщо забаранять (вб*ють прим.ред.) , то потрапити в Вальгаллу з почестями, як герой, а не підірватись в машині на фугасі якомусь чи міні. Але після першого тижня, моєї роботи я змінив думку.

- Так? А чому саме? Водій досить буденна робота, а на війні вона ще й додатково небезпечна. Що змусило поміняти думку?
- Сподобалось возити хлопців на бойові, ми часто вмикали музику на повну, жартували, веселились – це був такий ритуал, ну не знаю, не можу ні з чим порівняти. Та і їзда там була з сюрпризами, так би мовити: десь ями від танків, десь можуть бути міни, а ти летиш на повній швидкості, ніяких правил – для мене це був справжній кайф (сміється). Та і насправді будь-яка робота з часом стає буденна, коли ти солдат – війна твоя робота і через місяць чи два вона стає вже рутиною, способом життя.

- Борн, ти сказав, що возив солдатів на бойові виходи, а що ще крім цього входило в твої обв*язки як водія підрозділу?
- Ну насправді, як я вже сказав, кожен хто потрапив туди (на війну прим.ред) автоматично солдат, "по-умолчанію", як говорять. У мої прямі обов*язки звичайно входило за будь-яких умов довезти хлопців до місця призначення, і як тільки буде потрібно, вивезти їх назад на базу, і це все якнайшвидше. Але пізніше, я став не тільки їздити, а й воювати разом з усіма, ходити на бойові і спец. операції. Привозив, вивантажувався з хлопцями і вперед.

- Я знаю, що ти був в Широкиному взимку 2014-2015 року, розкажи як взагалі тоді вдавалося виконувати свою роботу та й просто водити, погода була жахлива та й постійні обстріли. Що скажеш?
- Таак, Широкино це окрема сторінка…ти знаєш, водити не просто вдавалося, а було якесь шалене бажання, загалом до всього що віщувало небезпеку чи що було важко зробити. Не можу описати це, але я бачив яке "мєсіво" творилося навколо і тільки чекав наказу, що потрібно кудись поїхати, хотілося максимум відчути і побачити. Попри обстріл, попри завали снігу і лід. Зараз згадую і вражаюсь, які ми тоді були з хлопцями, стільки чудили через це бажання "погнати", полоскотати нерви собі і одне одному.

- Як не дивно це казати, але з твоєї усмішки я бачу, що це приємні спогади. Розкажи що найбільше запам*яталося?
- Запам*яталось дуже багато, я б напевно і не зміг розказати всього. Але була одна історія, вона мені особливо пам*ятна, як водію, так би мовити. Коли ми поверталися з чергової операції в Широкиному, доводилося їхати на кугуарі (броньована машина, для бойових виходів бійців – прим.ред) через розвалини будинків і котеджів, я дуже швидко гнав її (машину) і полетів по розваленому паркану, з нього звісно стирчали цвяхи і арматура, які пробили нам переднє колесо. Нам тоді було не до заміни і шино монтажу (сміється) і я гнав як було. Машину треба було доставити на базу, бо її легко "зняти" (підірвати – прим.ред) навіть з великої відстані. Коли дістались пункту призначення, то побачили що пів дороги проїхали на ободі – колеса взагалі не залишилось, це диво що доїхали. Така от історія. Загалом багато ще чого було, але не можу розказати все (посміхається).

- Борн, сьогодні ти вже пішов з полку, так би мовити закінчив військову кар*єру. А от до старої професії тягне в реальному життя? Є бажання бути водієм і надалі?
- Ну для мене відповідь очевидна, в цивільному житті - ні. Те що було там, це було там, на війні все в рази яскравіше і все цікаво , тому що не знаєш, що принесе завтрашній день і чи наступить він взагалі. А цивільне життя це штука зовсім інша, тут вже потрібен практичний підхід. Водити машину для себе, їздити по справах – звісно буду, але працювати водієм точно ні. Та й боюсь правила руху до яких я звик, на гражданці не діють (сміється).

Оцініть написане та прокоментуйте:

Дуже подобається
Подобається
Так собі
Не подобається

Схожі новини
Коментарі
Додати коментар
Полужирный Наклонный текст Подчеркнутый текст Зачеркнутый текст | Выравнивание по левому краю По центру Выравнивание по правому краю | Вставка смайликов Вставка ссылкиВставка защищенной ссылки Выбор цвета | Скрытый текст Вставка цитаты Преобразовать выбранный текст из транслитерации в кириллицу Вставка спойлера
Включите эту картинку для отображения кода безопасности
обновить, если не виден код
Останні добавлені
Шукаємо волонтерів для роботи у Відбірковій комісії ІЖ
Антоніна Предко: «Жіноча стать в кіберспорті — це проблема»
AdreN: «Моя роль — найважливіша, якщо я з нею не можу впоратись, то гра може піти не в те русло»
«Київ під підошвою» - концерт Oxxxy в Stereo Plaza
ФК «Динамо» Київ провів Весняний кубок з ком’пютерного футболу
Картини Євгена Гули: кольорова віртуозність
Одноденна практика в УНІАНі
Розкішні тропіки – у центрі столиці!
День практики в «УКРІНФОРМІ»
"Капітолій", №1, 10.12.2016 (50 сторінок А4)
"Меркурій. Детектор правди".№1. (64 сторінки А4)
У Києві нагородили лауреатів премії імені В’ячеслава Чорновола
"САПФО" №6, 2016 (8 сторінок А3)
Українці переживають, але ще не все втрачено
Керуй, якщо зможеш
"САПФО" №5, 2016 (8 сторінок А3)
"Art і Шо тут проісходіт" №6, 2016 (8 сторінок А3)
«Давай виключим світло і будем мовчати»
Дідусь Ленін пішов на пенсію
«Joy Fest»: відкритий доступ до мистецтва
«Иерусалим» теперь в Киеве
Не одні у каное.
«Звездный город» 2.0
Творчість серед кам’яних джунглів
Шалені й молоді
"Art і Шо тут проісходіт" №5, 2016 (12 сторінок А3)
The Washington Post – карати (,) не можна (,) помилувати
"Art і Шо тут проісходіт" №4, 2016 (8 сторінок А3)
"САПФО" №4, 2016 (8 сторінок А3)
"Art і Шо тут проісходіт" №3, 2016 (8 сторінок А3)
Best тому що KNU fest
"САПФО" №2, 2016 (16 сторінок А3)
Чим живе сучасний Донецьк? Репортаж.
«Дорога до Інституту. Думки про все і ні про що»
"САПФО" №3, 2016 (12 сторінок А3)
«Проти мене розгорнули технології «чорного піару»
"Art і Шо тут проісходіт" №2, 2016 (12 сторінок А3)
"Art і Шо тут проісходіт" №1, 2016 (8 сторінок А3)
Кіно та вибори. Повернення.
"САПФО" №1, 2016 (16 сторінок А3)
Дорога додому
Мелодія театру: гармонія в душі
ЧЕРНІГІВ ІСТОРИЧНИЙ: ВСЕ, ЯК УПЕРШЕ
НАРОДЕ, МИ ПРАЦЮЄМО!
Подорож з ІЖ додому
Студенти Інституту журналістики попрацювали у Верховній Раді України
Наталя Іщенко поділилася власним досвідом зі студентами Інституту журналістики
«Та у них, виявляється, класні тексти!»
WINE NOT?
На швидкості вітру та дощу
ПРАЗДНИК И ЛИМОНЫ
Заклинателька злив
ЗАЛІЗНИЦЯ ЯК ПОКЛИКАННЯ
Водій «сьомої категорії»
Жизнь на высоте
Дорожня романтика
Уночі все більш щире, справжнє...
«Тепер я байкер тільки в душі»
Робота водія важка не так фізично, як психологічно
Обратная сторона «баранки»
(044) 481-45-61