Студенти Інституту журналістики поспілкувалися з Олександром Кулібабою
Ліана Буряк, Марія Коцарь
25 вересня 2015 року в Інституті журналістики працювала творча майстерня під керівництвом телеведучого та редактора Олександра Кулібаби. Група студентів працювала у межах теми «Інтерв'ю в ділових медіа: особливості підготовки та проведення (за досвідом телеканалу "Перший діловий" та «Dukascopy TV»)». Журналіст розповів студентам про специфіку й особливості телеканалів, на яких працює. За його словами, відмінністю ділових медіа від загальнотематичних є те, що вони спрямовані на висвітлення подій у галузі економіки, політики, міжнародних відносин, бізнесу лише з експертної точки зору. Журналісти таких телеканалів можуть брати інтерв’ю тільки в авторитетних і перевірених джерел.
Олександр Кулібаба зазначив, що підготовка до роботи у цьому жанрі має займати стільки часу, щоб репортер чи кореспондент знав не менше, ніж його експерт. «На моє тверде переконання, журналіст готовий до інтерв’ю як жанру через хоча б півроку роботи в медіа», - сказав ведучий.
Для учасників майстерні також була передбачена практична частина заняття.
Олександр Кулібаба – ведучий та редактор на телеканалі «Перший діловий», ведучий швейцарського фінансового телеканалу «DukascopyTV».
фото - Марія Коцарь
[/center]
Ще матеріали про цю зустріч:
ЕКСПЕРТИ ПІД ПРИЦІЛОМ«ДІЛОВИХ МЕДІА МАЛО, І В ЦЬОМУ ЇХНЯ ФІШКА», - ОЛЕКСАНДР КУЛІБАБА.
Схожі новини