реєстрація авторизація
Авторизація на сайті
Відміна
мапа сайту
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
/ / Перевезення поза правилами
Перевезення поза правилами

Перевезення поза правилами

Юлія Бобошко, 2 курс.
Рубрика: Кар’єра і бізнес


Популяризація комерційних перевезень в мережі BlaBlaCar

BlaBlaCar - це найбільший сервіс пошуку попутників у світі, яким користуються більше 20 мільйонів людей. Головною ціллю є об'єднання водіїв і пасажирів, яким по дорозі. Але не так давно на просторах BlaBlaCar почали з’являтися комерційні перевізники, попри правила сервісу. Ми поспілкувалися з одним з таких перевізників – Сергієм, та дізналися головну причину появи таких «порушників».

Перевезення поза правилами

- Скільки років Ви користуєтесь сервісом BlaBlaCar? Яка кількість поїздок у вашого аккаунту?

- Користуюся цим сервісом вже більше, ніж 3 роки. В аккаунті маю близько 260 запропонованих поїздок.

- Чи можете Ви відзначити якусь особливість в своїй роботі?

- Специфікою цієї роботи я вважаю спілкування з людьми. На моєму шляху трапляються різні особистості. Дуже багато цікавих пасажирів з найрізноманітнішими професіями: від юристів до фітнес-тренерів. Вони діляться своїм досвідом в звичайній дорожній розмові, дають безкоштовні поради та діляться досвідом. Мені цікаві ці теми, тому я знаходжу такі зустрічі дуже корисними для свого розвитку.

- Чим зручний сервіс особисто для Вас?

- Завдяки сервісу відбувається швидкий пошук пасажирів. Спочатку я брав з собою попутників в особисті поїздки, з метою розділити витрати на пальне. Коли BlaBlaCar почав швидко розвиватися, я зрозумів, що це може бути одним з варіантів хорошого заробітку, якщо я маю відповідне авто, тобто мінівен.

- Ви не вважаєте такі види поїздок ризикованими?

- Не більш ризикованіше, аніж поїздка в метро. Все залежить від людського морального фактору. На мою думку, доля застане в самих несподіваних місцях, якщо потрібно.

- Чи бере BlaBlaCar якусь відповідальність за поїздки?

- Ні. Але сервіс намагається надати вичерпну інформацію про пасажира та водія, та попереджає обидві сторони про все необхідне в поїздці. Також завдяки системі відгуків, які проходять фільтрацію модераторами, я можу впевнитися, що людина надійна.

- Відомо, що керівництво BlaBlaCar проти комерційних поїздок, але Ви саме цим і займаєтесь. Вам не здається це нечесним?

Доки я в Україні, не здається. Наявність сім’ї з двома дітьми змушує заробляти, при будь-якій можливості. На жаль, наша країна в такому становищі, що кожен шукає все можливі джерела прибутку, і комерційні перевезення через BlaBlaCar не є виключенням.

- А як заробляє сам сервіс?

- В Україні ніяк. Але я знаю, що BlaBlaCar є монетизованим в декількох країнах: пасажири оплачують поїздки он-лайн, з карти, та до вартості поїздки додається невелика комісія. Водії ж комісію не платять. Але з досвіду можу сказати, що українські користувачі готуються, що з часом сервіс стане платним. Дохід засновників має бути невичерпним.

- Наскільки вигідно заробляти такими поїздками?

- Можливо не так вигідно, як офіційно. Великий плюс у відсутності бюрократії. Я їжджу на Опелі Віверо, в якому 8 пасажирських місць. Тож, враховуючи ціни на пальне, в середньому, з заробленого за поїздку, 50% вираховується на його оплату. Інші 50 % можна вважати прибутком, з яких левова частка виділяється на амортизацію автомобіля.

- Але ж на сайті не передбачені такі авто, саме через заборону комерції. Чи повідомляєте Ви пасажирів про те, що з ними буде їхати ще семеро людей?

- Так, я повідомляю про марку машини, якщо пасажири цікавляться. Але я не думаю, що це має вагоме значення для людини. Я притримуюсь головним критеріям: пунктуальність, швидкість та комфорт.

- Я гадаю, що не всі в захваті від такого «комфорту».

- В мене є постійні пасажири, які задоволені моїми послугами. Звісно, на кожен товар – свій купець, але я вважаю, що такі умови далеко не критичні для пасажирів: зручні сидіння, чистий салон, приємна музика та достатньо місця для багажу. По правилам, при порушенні правил використання сервісу на водія пишеться скарга, і його оперативно блокують. Але вже третій рік я користуюся одним аккаунтом та маю більш ніж 80 позитивних відгуків.

Тож, поспілкувавшись з Сергієм, можна зробити такі висновки: комерційним перевезенням бути, незважаючи на правила гри. Українці шукають різні способи заробітку, з метою заробити на сім’ю, дітей, та можливі потреби. Хто винний, та кому судити - це інша справа. Тому через брак кращого, задовольняємося тим, що є.
Спілкувалася Юлія Бобошко

Оцініть написане та прокоментуйте:

Дуже подобається
Подобається
Так собі
Не подобається

Схожі новини
Коментарі
Додати коментар
Полужирный Наклонный текст Подчеркнутый текст Зачеркнутый текст | Выравнивание по левому краю По центру Выравнивание по правому краю | Вставка смайликов Вставка ссылкиВставка защищенной ссылки Выбор цвета | Скрытый текст Вставка цитаты Преобразовать выбранный текст из транслитерации в кириллицу Вставка спойлера
Включите эту картинку для отображения кода безопасности
обновить, если не виден код
Останні добавлені
"Art і Шо тут проісходіт" №2, 2016 (12 сторінок А3)
День відкритих дверей ІЖ 12 листопада! Київ, вул. Мельникова, 36/1
"САПФО" №1, 2016 (16 сторінок А3)
«Проти мене розгорнули технології «чорного піару»
"Art і Шо тут проісходіт" №1, 2016 (8 сторінок А3)
Кіно та вибори. Повернення.
Дорога додому
Мелодія театру: гармонія в душі
ЧЕРНІГІВ ІСТОРИЧНИЙ: ВСЕ, ЯК УПЕРШЕ
НАРОДЕ, МИ ПРАЦЮЄМО!
Подорож з ІЖ додому
Студенти Інституту журналістики попрацювали у Верховній Раді України
Наталя Іщенко поділилася власним досвідом зі студентами Інституту журналістики
«Та у них, виявляється, класні тексти!»
WINE NOT?
На швидкості вітру та дощу
ПРАЗДНИК И ЛИМОНЫ
Заклинателька злив
ЗАЛІЗНИЦЯ ЯК ПОКЛИКАННЯ
Водій «сьомої категорії»
Жизнь на высоте
Дорожня романтика
Уночі все більш щире, справжнє...
«Тепер я байкер тільки в душі»
Робота водія важка не так фізично, як психологічно
Обратная сторона «баранки»
Секрети щедрих городів
Роби, що любиш і люби те, що робиш!
Таксист на «Кадилаці»
Возить – дело женское
Переродження або ReБорн
Власний досвід перетинання кордону
«Лісник» за кермом
Ответственный за наши жизни
“Навіть заради грошей не готовий терпіти”
ЧОРНОБИЛЬСКА КАТАСТРОФА ОЧИМА ВОДІЯ АВТОБУСУ
Справжня чоловіча професія
"Для повного щастя маю практично усе"
Водій маршрутки, якому бракує уваги
Обережно! Освічені водії на дорогах!
Пам’ятка молодим КУР’ЄРистам
Перевезення поза правилами
Дорожня романтика
Водій комбайну це вам не кермувальник «мерседесу»
“наши дороги - минное поле”
"Поезія на тлі війни. Війна на тлі поезії"
Мистецтво в бронзі
Бесіди з богемою про богему
Сергій Казарян — музикант-початківець, закоханий у журналістику
Віктор СКРИПНИК: "У карти з гравцями не граю"
«Шахтар» програв, але переміг «Ворсклу»
Мій тренер каже, що ми йдемо семимильними кроками до успіху
Передювілейна "Журвесна": як це було + pdf версія
«У науці треба кохатися» – фізик Андрій Боднарук
Встигнути все
Подолян: «Нові люди і подорожі - це те, що робить з мене того, ким я є»
Володимир Мельник: Я б із задоволенням прожив своє життя ще раз
Валерій Макаренко: Гонку виграєш на фініші
Залишки Ілліча
Незалежний наркоман
(044) 481-45-61