Рубрика: Робота та хоббі
У київському таксі часто можна поспілкуватися з водіями про життя та справи насущні, але далеко не завжди є змога зустрітися з такими ж відданими своїй професії людьми, які просто марять дорогою та всім, що з нею пов’язано- Добрий день, Юрію! Дякую, що Ви погодилися на розмову, тож давайте одразу почнемо з головного. Ви самостійно вирішили піти у таксі чи це було зумовлено обставинами?- Доброго дня і вам! І самостійно, і через обставини. Я змалку люблю машини. Коли починаю їхати, відчуваю себе чомусь супер-героєм (сміється). А потім я подумав, чому б не почати заробляти ділом, яке я дійсно люблю? У таксі я почав працювати ще двадцять років тому, змолоду, так би мовити. Навіть у Німеччину декілька разів їздив на автобусі, людей возив.
- Невже не сумували за родиною? До Німеччини довгенько їхати…- Тоді я ще не був одружений, тому тут нічого не тримало. Зараз би вже не поїхав, мабуть, а тоді це був новий досвід, побачив нову країну, нові міста.
- Важко було?- Звичайно, їхати дві доби було не дуже весело, але я ж був не один, були ще водії, які могли підмінити, коли очі заплющувалися та клонило в сон. Але я не можу сказати, що дуже втомлювався, молодий ще був, моторний, міг не спати не одну добу, однак за кермом усе відчувається інакше. Навіть не те, що втомлювався, а просто було страшно, що я не відчуваю, а візьму й засну, що ж тоді буде? За людей переживав. Тому перший рейс мене постійно підміняв напарник. Пам’ятаю, до Києва потім приїхав та спав кількадесят годин.
- А буває таке, що не хочете на роботу? Коли прокидаєшся з думками, типу: «Господи, коли ж уже вихідний»?- Звичайно, буває... Але дуже рідко! Здебільшого тоді, коли погано себе почуваю, серце барахлить, наприклад. Коли я на роботі і везу клієнтів, відчуваю свою відповідальність за них, тому хочеться доставити їх на місце призначення живими (сміється). Тоді я дзвоню начальнику та прошу знайти мені заміну. Зазвичай, усе проходить доволі гладко, начальник – хороша людина, завжди увійде в положення.
- До речі, щодо пасажирів. Часто розмовляєте з ними? Знаєте, є таке кліше про балакливих дядечок-таксистів, які й життю навчать, і в ролі психолога допоможуть.- А вам потрібна психологічна допомога? (сміється) Я жартую, насправді. З приводу допомоги я не впевнений, але розмову підтримати я завжди можу. От як із вами зараз! Якщо говорити серйозно, то я помітив закономірність, що найбалакливіші люди зазвичай увечері або вночі. Тільки якщо ввечері вони, як правило, жартують та сміються, то десь після третьої ночі навпаки, серйозні розмови, душевні, я би сказав.
- Часто підвозите людей напідпитку?- Буває, але я їх не люблю. Я сам іноді можу хильнути чарочку, але напиватися – то зовсім не по-людськи. П’яні люди – дуже грубі люди, вони можуть і не заплатити, а можуть і салон автомобіля зіпсувати… Є виключення, звичайно, але це дуже рідке явище.
- А чи були якісь зовсім неординарні випадки з клієнтами?- На моїй практиці їх було немало, але з останніх, мабуть, чоловік, який попросив підвезти його на вулицю Панаса Мирного, зачекати там, а коли вийшов через п’ять хвилин, якщо не менше, з невеличким рюкзаком, попросив відвезти його в Одесу. Мене це, звичайно, дуже здивувало. Як правило, про таке повідомляють ще з самого початку.
- Ви погодилися?- А як же! Я хоч вже і не зовсім молодий, але невеличкі пригоди страх як люблю.
- Дуже дякую Вам, Юрію, що Ви розповіли так багато про себе. Я дуже сподіваюся, що ми з Вами ще зустрінемося та поговоримо про якісь цікаві випадки з Вашого водійського життя!- Хочете, номер телефону залишу? Тільки дружині моїй не кажіть, інакше доведеться мені залишок життя доживати у машині!