реєстрація авторизація
Авторизація на сайті
Відміна
мапа сайту
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
/ / Обережно! Освічені водії на дорогах!
Обережно! Освічені водії на дорогах!

Обережно! Освічені водії на дорогах!

Ольга Лісовська, 2 курс.
Рубрика: Для молоді. Про молодь


«Я міг би робити нові відкриття для країни, натомість працюю водієм»

Микола Близнюк молодий амбіційний хлопець , що має вищу освіту, однак працює водієм у мережі супермаркетів «ЕКО-маркет». Я поцікавилась як склалося так, що людині розумової праці сьогодні доводиться проводити більшу частину свого часу в дорозі, за кермом автомобіля, і спробувала дізнатись ,які труднощі постають перед молодими спеціалістами при виборі роботи за професією.


-Миколо, у скільки років взагалі почали керувати автомобілем? І як розпочалась історія на роботі, де зараз працюєте?
- Насправді ще з дитинства тато по-троху вчив мене поводитись з автомобілем, спочатку я сидів у нього на руках, і вдавав, що кудись їду (так , мабуть, люблять робити усі діти), а потім підріс і став водити машину по-справжньому, десь років з 15-16 вже досить впевнено це робив, хоча ,звісно, робив це лише за містом, бо інакше ще не мав прав . З цим прийшла і палка любов до машин.
Історія дуже проста – після закінчення університету довелось вирішувати щось із роботою. Бажано постійною і стабільною, а оскільки ситуація з державними підприємствами у нас в країні не дуже приємна – вирішив робити те, що непогано вмію, і за що матиму як-не-як постійний дохід.

- А яку освіту взагалі маєте? Чому у вашому випадку виникли труднощі із працевлаштуванням за спеціальністю?
- Я інженер-механік, півтора року тому закінчив Київський політехнічний інститут і міг би робити нові відкриття для країни( усміхається), натомість працюю водієм однієї з керівниць мережі супермаркетів «ЕКО-маркет».
Проходив переддипломну практику на заводі «Антонов», саме в той час там були суцільні мітинги, бо людям по декілька місяців затримували зарплату. Тоді подумав: «Як взагалі можна прожити на такі гроші, та ще й коли ти і їх не бачиш..?». А треба на щось жити, знімати квартиру, тому тут все дуже просто.

- Ви сказали: « як можна прожити на такі гроші», то про яку суму йде мова?
- Все ,що можу сказати, то для молодшого спеціаліста( з чого мав би починати і я) тоді це було щось трохи більше, ніж 2000 гривень, як зараз – не знаю.

- А які найбільші труднощі виникають в нинішній роботі ?
- Дуже багато часу забирає, часто доводиться працювати на вихідних, а ще робити якусь додаткову роботу, наприклад, допомагати приймати товари в офісі, що, в принципі, не входить в прямі обов`язки водія, і тому, звісно, втомлюєшся.

- Довге перебування в дорозі теж втомлює. Як зберегти уважність на дорозі впродовж усього дня?
- Намагаюсь нормально висипатись, щоб бути максимально пильним на дорозі ,але все-одно потім ще п`ю багато кави. До того ж, якщо не відволікаєшся на зайві на дорозі справи – то сконцентруватись легко.

- Що скажете про наші дороги?
- Одна з найболючіших тем для водіїв, але навіщо говорити, про те, що змінити на сьогоднішній день майже нереально.

- Відомо, що майже у кожного водія на дорозі є якісь свої певні забобони, прикмети, можливо, навіть обереги. А ви маєте щось подібне?
- Якихось особливих прикмет чи оберегів не маю, бо не забобонний. Маю в салоні іконки, але переконаний, що доля водія – в руках самого водія.

- А чи порушували закон на дорозі? Чи може давали хабаря?
- Не порушую, і намагаюсь їздити так, щоб не порушувати і надалі, а з приводу хабарів – то усе моє оточення знає, що маю дуже стійкі переконання проти цього, бо в такому разі реформування старої поліції було б абсолютно безглуздим. Я ж – водій молодий і відношу себе до тієї нової генерації, що хоче побудувати чесну країну.

- До речі, як ставитесь до нової поліції, наскільки вона ефективна? Чи доводилось мати з нею справи?
- Попри все, покладаю на неї великі надії, треба пробачити їм якісь похибки, адже ця система створювалась фактично з нуля, бо стара була гнила до кісток. Серйозних справ мати не доводилось, тому що правила не порушую, і закон теж; хіба що – банальна перевірка документів дорожнім патрулем, але такі контакти не були тривалими.

- А чи не задумувались над тим, щоб ще раз кардинально змінити життя і приєднатися до числа нових копів?
- Якщо чесно, на першій хвилі підйому авторитету правоохоронних органів були такі думки, але це не переросло у нав`язливу ідею, і тому зараз навіть не думаю про це.

- Три основні поради водіям на дорозі.
- Не розмовляти по телефону за кермом, дотримуватись усіх правил. Мати суто людську повагу до усіх учасників дорожнього руху: водіїв, пішоходів, тих, кого везеш. Завжди бути у хорошому гуморі за кермом.

Оцініть написане та прокоментуйте:

Дуже подобається
Подобається
Так собі
Не подобається

Схожі новини
Коментарі
Додати коментар
Полужирный Наклонный текст Подчеркнутый текст Зачеркнутый текст | Выравнивание по левому краю По центру Выравнивание по правому краю | Вставка смайликов Вставка ссылкиВставка защищенной ссылки Выбор цвета | Скрытый текст Вставка цитаты Преобразовать выбранный текст из транслитерации в кириллицу Вставка спойлера
Включите эту картинку для отображения кода безопасности
обновить, если не виден код
Останні добавлені
"Art і Шо тут проісходіт" №2, 2016 (12 сторінок А3)
День відкритих дверей ІЖ 12 листопада! Київ, вул. Мельникова, 36/1
"САПФО" №1, 2016 (16 сторінок А3)
«Проти мене розгорнули технології «чорного піару»
"Art і Шо тут проісходіт" №1, 2016 (8 сторінок А3)
Кіно та вибори. Повернення.
Дорога додому
Мелодія театру: гармонія в душі
ЧЕРНІГІВ ІСТОРИЧНИЙ: ВСЕ, ЯК УПЕРШЕ
НАРОДЕ, МИ ПРАЦЮЄМО!
Подорож з ІЖ додому
Студенти Інституту журналістики попрацювали у Верховній Раді України
Наталя Іщенко поділилася власним досвідом зі студентами Інституту журналістики
«Та у них, виявляється, класні тексти!»
WINE NOT?
На швидкості вітру та дощу
ПРАЗДНИК И ЛИМОНЫ
Заклинателька злив
ЗАЛІЗНИЦЯ ЯК ПОКЛИКАННЯ
Водій «сьомої категорії»
Жизнь на высоте
Дорожня романтика
Уночі все більш щире, справжнє...
«Тепер я байкер тільки в душі»
Робота водія важка не так фізично, як психологічно
Обратная сторона «баранки»
Секрети щедрих городів
Роби, що любиш і люби те, що робиш!
Таксист на «Кадилаці»
Возить – дело женское
Переродження або ReБорн
Власний досвід перетинання кордону
«Лісник» за кермом
Ответственный за наши жизни
“Навіть заради грошей не готовий терпіти”
ЧОРНОБИЛЬСКА КАТАСТРОФА ОЧИМА ВОДІЯ АВТОБУСУ
Справжня чоловіча професія
"Для повного щастя маю практично усе"
Водій маршрутки, якому бракує уваги
Обережно! Освічені водії на дорогах!
Пам’ятка молодим КУР’ЄРистам
Перевезення поза правилами
Дорожня романтика
Водій комбайну це вам не кермувальник «мерседесу»
“наши дороги - минное поле”
"Поезія на тлі війни. Війна на тлі поезії"
Мистецтво в бронзі
Бесіди з богемою про богему
Сергій Казарян — музикант-початківець, закоханий у журналістику
Віктор СКРИПНИК: "У карти з гравцями не граю"
«Шахтар» програв, але переміг «Ворсклу»
Мій тренер каже, що ми йдемо семимильними кроками до успіху
Передювілейна "Журвесна": як це було + pdf версія
«У науці треба кохатися» – фізик Андрій Боднарук
Встигнути все
Подолян: «Нові люди і подорожі - це те, що робить з мене того, ким я є»
Володимир Мельник: Я б із задоволенням прожив своє життя ще раз
Валерій Макаренко: Гонку виграєш на фініші
Залишки Ілліча
Незалежний наркоман
(044) 481-45-61