Рубрика: Для молоді. Про молодь
«Я міг би робити нові відкриття для країни, натомість працюю водієм»Микола Близнюк молодий амбіційний хлопець , що має вищу освіту, однак працює водієм у мережі супермаркетів «ЕКО-маркет». Я поцікавилась як склалося так, що людині розумової праці сьогодні доводиться проводити більшу частину свого часу в дорозі, за кермом автомобіля, і спробувала дізнатись ,які труднощі постають перед молодими спеціалістами при виборі роботи за професією.
-Миколо, у скільки років взагалі почали керувати автомобілем? І як розпочалась історія на роботі, де зараз працюєте?- Насправді ще з дитинства тато по-троху вчив мене поводитись з автомобілем, спочатку я сидів у нього на руках, і вдавав, що кудись їду (так , мабуть, люблять робити усі діти), а потім підріс і став водити машину по-справжньому, десь років з 15-16 вже досить впевнено це робив, хоча ,звісно, робив це лише за містом, бо інакше ще не мав прав . З цим прийшла і палка любов до машин.
Історія дуже проста – після закінчення університету довелось вирішувати щось із роботою. Бажано постійною і стабільною, а оскільки ситуація з державними підприємствами у нас в країні не дуже приємна – вирішив робити те, що непогано вмію, і за що матиму як-не-як постійний дохід.
- А яку освіту взагалі маєте? Чому у вашому випадку виникли труднощі із працевлаштуванням за спеціальністю?- Я інженер-механік, півтора року тому закінчив Київський політехнічний інститут і міг би робити нові відкриття для країни( усміхається), натомість працюю водієм однієї з керівниць мережі супермаркетів «ЕКО-маркет».
Проходив переддипломну практику на заводі «Антонов», саме в той час там були суцільні мітинги, бо людям по декілька місяців затримували зарплату. Тоді подумав: «Як взагалі можна прожити на такі гроші, та ще й коли ти і їх не бачиш..?». А треба на щось жити, знімати квартиру, тому тут все дуже просто.
- Ви сказали: « як можна прожити на такі гроші», то про яку суму йде мова?- Все ,що можу сказати, то для молодшого спеціаліста( з чого мав би починати і я) тоді це було щось трохи більше, ніж 2000 гривень, як зараз – не знаю.
- А які найбільші труднощі виникають в нинішній роботі ?- Дуже багато часу забирає, часто доводиться працювати на вихідних, а ще робити якусь додаткову роботу, наприклад, допомагати приймати товари в офісі, що, в принципі, не входить в прямі обов`язки водія, і тому, звісно, втомлюєшся.
- Довге перебування в дорозі теж втомлює. Як зберегти уважність на дорозі впродовж усього дня?- Намагаюсь нормально висипатись, щоб бути максимально пильним на дорозі ,але все-одно потім ще п`ю багато кави. До того ж, якщо не відволікаєшся на зайві на дорозі справи – то сконцентруватись легко.
- Що скажете про наші дороги?- Одна з найболючіших тем для водіїв, але навіщо говорити, про те, що змінити на сьогоднішній день майже нереально.
- Відомо, що майже у кожного водія на дорозі є якісь свої певні забобони, прикмети, можливо, навіть обереги. А ви маєте щось подібне?- Якихось особливих прикмет чи оберегів не маю, бо не забобонний. Маю в салоні іконки, але переконаний, що доля водія – в руках самого водія.
- А чи порушували закон на дорозі? Чи може давали хабаря?- Не порушую, і намагаюсь їздити так, щоб не порушувати і надалі, а з приводу хабарів – то усе моє оточення знає, що маю дуже стійкі переконання проти цього, бо в такому разі реформування старої поліції було б абсолютно безглуздим. Я ж – водій молодий і відношу себе до тієї нової генерації, що хоче побудувати чесну країну.
- До речі, як ставитесь до нової поліції, наскільки вона ефективна? Чи доводилось мати з нею справи?- Попри все, покладаю на неї великі надії, треба пробачити їм якісь похибки, адже ця система створювалась фактично з нуля, бо стара була гнила до кісток. Серйозних справ мати не доводилось, тому що правила не порушую, і закон теж; хіба що – банальна перевірка документів дорожнім патрулем, але такі контакти не були тривалими.
- А чи не задумувались над тим, щоб ще раз кардинально змінити життя і приєднатися до числа нових копів?- Якщо чесно, на першій хвилі підйому авторитету правоохоронних органів були такі думки, але це не переросло у нав`язливу ідею, і тому зараз навіть не думаю про це.
- Три основні поради водіям на дорозі.- Не розмовляти по телефону за кермом, дотримуватись усіх правил. Мати суто людську повагу до усіх учасників дорожнього руху: водіїв, пішоходів, тих, кого везеш. Завжди бути у хорошому гуморі за кермом.