«Ділових медіа мало, і в цьому їхня фішка», - Олександр Кулібаба.
Секрети проведення та підготовки до інтерв’ю розкрив Олександр Кулібаба під час семінару в Інституті журналістики. «Ви повинні підготуватися настільки, щоб знати 80% інформації, що вам казатимуть», - зазначив він.
Темою семінару було « Інтерв’ю ділових медіа». Умовно заняття було поділене на кілька частин: підготовка до інтерв`ю, робота до/під час/після проведення та пошуки експертів. Після чого гість навів приклади з власного досвіду та поділився своїми спостереження щодо роботи в ділових медіа.
Особливу увагу Олександр Кулібаба приділяє саме підготовці до інтерв’ю. Журналіст має знати багато інформації та задовго готуватися до зустрічі з інтерв’юйованим, і тоді «керувати інтерв’ю будете ви, а не воно буде керувати вами».
«Насправді нічого особливо цінного. Але було цікаво слухати його власні історії, що формували його досвід» - зазначила Марина, студентка Інституту журналістики.
В Україні Олександр Кулібаба взяв 1049 інтерв’ю, у Росії – 239. В яких 30% спікерів – люди не нові для аудиторії, а 30% тем – ті, які повторюються.
Фото: Кристина Клочай
Ще матеріали про цю зустріч:
СТУДЕНТИ ІНСТИТУТУ ЖУРНАЛІСТИКИ ПОСПІЛКУВАЛИСЯ З ОЛЕКСАНДРОМ КУЛІБАБОЮЕКСПЕРТИ ПІД ПРИЦІЛОМ