«Інтерв’ю пропускається через себе», - Олександр Кулібаба
Марина Шулікіна, 3 група, 2 курс.
Студенти Інституту журналістики поспілкувалися з телеведучим та редактором «Першого ділового» телеканалу Олександром Кулібабою на тему «Інтерв'ю в ділових медіа».Під час зустрічі журналіст розповів про важливі аспекти своєї роботи.
“Коли готуєш інтерв’ю – важливо пропустили його через себе. Потрібно прокласти великий шлях до глядача за 7 хвилин. Щоб працювати у цьому жанрі потрібно мати мінімум півроку досвіду. Варто ретельно готуватися. У цьому випадку завжди згадую Познера, підготовка якого займає три дні”, - сказав Олександ Кулібаба.
Під час творчої майстерні журналіст розповів студентам про специфіку й особливості роботи над діловими інтерв’ю. За його словами, відмінністю ділових медіа від загальнотематичних є те, що вони спрямовані на висвітлення подій у галузі економіки, політики, міжнародних відносин, бізнесу лише з експертної точки зору. Журналісти таких телеканалів можуть брати інтерв’ю тільки в авторитетних і перевірених джерел.
“Мені сподобалося заняття з Олександром Кулібабою,- каже студентка Тетяна Ломакова,- дуже запам’яталися його слова про те, що матеріал потрібно пропускати через себе. Відтепер буду саме так і робити”.
“Відверто кажучи, я очікувала більшого від лекції. Було цікаво, проте хотілося більше конкретики та специфіки в розповідях Олександра”,- коментує студентка Каріна Чайковська.
Ще матеріали про цю зустріч:СТУДЕНТИ ІНСТИТУТУ ЖУРНАЛІСТИКИ ПОСПІЛКУВАЛИСЯ З ОЛЕКСАНДРОМ КУЛІБАБОЮ«ДІЛОВИХ МЕДІА МАЛО, І В ЦЬОМУ ЇХНЯ ФІШКА», - ОЛЕКСАНДР КУЛІБАБА.
ЕКСПЕРТИ ПІД ПРИЦІЛОМОЛЕКСАНДР КУЛІБАБА: «ДОСВІД + ҐРУНТОВНА ПІДГОТОВКА - ФОРМУЛА ВДАЛОГО ІНТЕРВ’Ю»«МИ МАЄМО КЕРУВАТИ ІНТЕРВ’Ю, А НЕ ІНТЕРВ’Ю НАМИ» - ОЛЕКСАНДР КУЛІБАБАЯК ГОВОРИТИ З ЕКСПЕРТОМДІЛОВІ МЕДІА ТА ЦІНИ НА ГРЕЧКУ«ІНТЕРВ’Ю ПРОПУСКАЄТЬСЯ ЧЕРЕЗ СЕБЕ», - ОЛЕКСАНДР КУЛІБАБА
Схожі новини