реєстрація авторизація
Авторизація на сайті
Відміна
мапа сайту
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
/ / Про що думає чоловік за кермом
Про що думає чоловік за кермом

Про що думає чоловік за кермом

Кристина Лисенко, 3 група, 2 курс.
Суспільство


В наш час у багатьох містах особливої актуальності набуває проблема низького рівня якості транспортних послуг для населення. Це призводить до недотримання розкладу та інтервалів руху транспорту, зростання витраченого часу на переміщення громадян, безпеки перевезень та рівня культури водіння. Про цю проблему погодився поговорити водій однієї з чернігівський маршруток Олег Рудькович.

1.Чому в нашій країні технічний стан громадського транспорту не відповідає сучасним Європейським вимогам?
В першу чергу такі запитання слід задати громадянам. Влада – це люди. Так само і з нашим транспортом. Європейські вимоги – це не так і складно, але хіба кожен чесно платить за проїзд, або показує хоча б каплю поваги до працівників? Я відповім сам. Ні. В мене безліч прикладів з власного досвіду, коли пасажир сам не йде на контакт, більше і більше спонукаючи до конфлікту. Не слід приймати чиюсь сторону: працівника транспорту або пасажира, треба працювати над цим разом.

2.Але все ж таки пасажири скаржаться на низький рівень якості надання послуг. Як можна їх підвищити?
Основними показниками якості транспортних послуг, я вважаю, є технічний стан автобусів та тролейбусів, та їх кількість на маршруті. Для першого і другого необхідні гроші, що призведе до подорожчання вартості проїзду та більшого невдоволення серед населення. Єдиний вихід з даної ситуації, який я бачу, це залучення коштів інвесторів, або кошти місцевих бюджетів. Для цього необхідна клопітлива робота перевізників. Я впевнений, що така робота ведеться, але це дуже складно, враховуючи ситуацію в країні, знайти вільні кошти.

3.Ідеальним прикладом роботи громадського транспорту є Чехія. Автобуси приїжджають за певним графіком, не запізнившись ні на хвилину. Як ви оціните необхідність більш жорстокого дотримання розкладу руху громадського транспорту?
Ця тема дуже хвилює самих водіїв. Почну з того, що від графіка і його дотримання залежить усе: заробітна платня водіїв ( адже кількість кругів і людей), потрачений час громадян ( час аби дочекатися транспорту і час потрачений на зупинках). Ви ніколи не помічали, що деякі водії аж занадто довго стоять на зупинках. Це ж усе залежить від графіку. Просто один автобус десь витратив більше чи менше часу, від чого усі збились зі своїх графіків. Якби цього не було, то транспорт приїжджав би похвилинно, не було б такої великої цифри пасажирів, що стоять, і не було б такої товканини всередині самих автобусів чи тролейбусів. Якщо цю проблему почнуть розуміти усі, можливо, ми і зможемо хоча б бути трохи схожими на Чехію.

4.Як ви ставитеся до безготівкової оплати транспорту?
Дане питання слід розглядати з іншого боку. Сама форма оплати немає значення, але оплата картками має на меті встановлення турнікетів. Це допоможе у боротьбі із "зайцями" та вирівняє пасажиро потік. Я гадаю, що до цього треба прагнути, але робити все поступово: покращити технічний стан транспортних засобів; збільшити їх кількість; ввести жорстке дотримання графіку руху і поступово прийти до турнікетів, в яких передбачена безготівкова форма оплати. Я впевнений, що ми до цього прийдемо, але в наш складний час для України це доволі складно.

5.Як саме ви боретеся з «зайцями»?
У автобусах взагалі це дуже легко. Просто рахуєш скільки людей зайшло, і скільки людей передало за проїзд. Але у тролейбусах все набагато складніше. Люди люблять у всьому винити владу, чи працівників транспорту. Хоча усе взаємо пов’язане. Через недоплату занепадає увесь український транспорт.

6.Як зацікавити громадян добросовісно платити за проїзд?
Гадаю, що заохотити громадян витрачати кошти - неможливо взагалі. Цю проблему може допомогти вирішити встановлення турнікетів, але це найближчим часом не буде зроблено. Тому доводиться самому пильнувати за пасажирами в салоні тапокладатися на їх чесність.

Фото: http://despravda.com

Оцініть написане та прокоментуйте:

Дуже подобається
Подобається
Так собі
Не подобається

Схожі новини
Коментарі
Додати коментар
Полужирный Наклонный текст Подчеркнутый текст Зачеркнутый текст | Выравнивание по левому краю По центру Выравнивание по правому краю | Вставка смайликов Вставка ссылкиВставка защищенной ссылки Выбор цвета | Скрытый текст Вставка цитаты Преобразовать выбранный текст из транслитерации в кириллицу Вставка спойлера
Включите эту картинку для отображения кода безопасности
обновить, если не виден код
Останні добавлені
"Art і Шо тут проісходіт" №2, 2016 (12 сторінок А3)
День відкритих дверей ІЖ 12 листопада! Київ, вул. Мельникова, 36/1
"САПФО" №1, 2016 (16 сторінок А3)
«Проти мене розгорнули технології «чорного піару»
"Art і Шо тут проісходіт" №1, 2016 (8 сторінок А3)
Кіно та вибори. Повернення.
Дорога додому
Мелодія театру: гармонія в душі
ЧЕРНІГІВ ІСТОРИЧНИЙ: ВСЕ, ЯК УПЕРШЕ
НАРОДЕ, МИ ПРАЦЮЄМО!
Подорож з ІЖ додому
Студенти Інституту журналістики попрацювали у Верховній Раді України
Наталя Іщенко поділилася власним досвідом зі студентами Інституту журналістики
«Та у них, виявляється, класні тексти!»
WINE NOT?
На швидкості вітру та дощу
ПРАЗДНИК И ЛИМОНЫ
Заклинателька злив
ЗАЛІЗНИЦЯ ЯК ПОКЛИКАННЯ
Водій «сьомої категорії»
Жизнь на высоте
Дорожня романтика
Уночі все більш щире, справжнє...
«Тепер я байкер тільки в душі»
Робота водія важка не так фізично, як психологічно
Обратная сторона «баранки»
Секрети щедрих городів
Роби, що любиш і люби те, що робиш!
Таксист на «Кадилаці»
Возить – дело женское
Переродження або ReБорн
Власний досвід перетинання кордону
«Лісник» за кермом
Ответственный за наши жизни
“Навіть заради грошей не готовий терпіти”
ЧОРНОБИЛЬСКА КАТАСТРОФА ОЧИМА ВОДІЯ АВТОБУСУ
Справжня чоловіча професія
"Для повного щастя маю практично усе"
Водій маршрутки, якому бракує уваги
Обережно! Освічені водії на дорогах!
Пам’ятка молодим КУР’ЄРистам
Перевезення поза правилами
Дорожня романтика
Водій комбайну це вам не кермувальник «мерседесу»
“наши дороги - минное поле”
"Поезія на тлі війни. Війна на тлі поезії"
Мистецтво в бронзі
Бесіди з богемою про богему
Сергій Казарян — музикант-початківець, закоханий у журналістику
Віктор СКРИПНИК: "У карти з гравцями не граю"
«Шахтар» програв, але переміг «Ворсклу»
Мій тренер каже, що ми йдемо семимильними кроками до успіху
Передювілейна "Журвесна": як це було + pdf версія
«У науці треба кохатися» – фізик Андрій Боднарук
Встигнути все
Подолян: «Нові люди і подорожі - це те, що робить з мене того, ким я є»
Володимир Мельник: Я б із задоволенням прожив своє життя ще раз
Валерій Макаренко: Гонку виграєш на фініші
Залишки Ілліча
Незалежний наркоман
(044) 481-45-61