Другий варіантМайстер-класи та зустрічі
Телеведучий Олександр Кулібаба спростовує стереотипні враження про ділові медіаВедучий новин та інтерв’ю Олександр Кулібаба поділився зі студентами Інституту журналістики досвідом роботи в ділових медіа на зустрічі 25 вересня. Тележурналіст акцентував увагу на неправильному трактуванні громадянами основного завдання каналів подібного спрямування.«Насправді, специфіка ділових медіа полягає не в тому, щоб розповісти про ціни на гречку, а в тому, щоб докопатися до причин проблеми та дослідити діяльність індустрії, від якої залежить процес, що передує продажу. Ще один момент, який люди не можуть зрозуміти: в ділових медіа питання експертам ставляться в контексті, як певні рішення впливають на економіку країни, а не на людей, які живуть на 1000 грн у місяць,» - повідомляє Олександр Кулібаба.
Лектор звернув увагу на правила ведення ділового інтерв’ю. Майбутнім журналістам необхідно чітко усвідомити, що без попередньої підготовки створити повноцінний матеріал їм не вдасться. За словами журналіста, щоб зуміти підтримати бесіду в ході інтерв’ю, необхідно мінімум півроку брати коментарі. Це і є прямий шлях для створення власної інтелектуально-інформаційної бази. Тоді журналіст зможе власноруч керувати інтерв’ю, а не навпаки.
Основною відмінністю інтерв’ю в ефірному мовленні є те, що матеріал не пропускається через призму власної думки журналіста, ігнорується його суб’єктивізм. Тому в ефірному мовленні важливо правильно побудувати сюжет, аби бесіда утримувала увагу слухача чи глядача.
«Експерти не люблять слухати питання, їм подобається говорити про себе та теми, в яких вони добре розбираються. Тож, завдання журналіста – змусити інтерв’юйованого розповісти не про те, що він сам знає, а про те, що буде цікавим для аудиторії,» - зауважив Олександр Кулібаба.
Нагадаємо, Олександр Кулібаба – ведучий та редактор телеканалу «Перший діловий», а також ведучий швейцарського фінансового телеканалу «DukascopyTV». За своїм власним підрахунком за 2 роки роботи в межах України станом на 25 вересня провів 1049 інтерв’ю.
Перший варіантДілові медіа та ціни на гречкуТелеведучий Олександр Кулібаба відкрив студентам правду про реальну специфіку роботи українських та закордонних ділових медіа
Ведучий новин та інтерв’ю Олександр Кулібаба поділився зі студентами Інституту журналістики досвідом роботи в ділових медіа на зустрічі 25 вересня. Тележурналіст акцентував увагу на неправильному трактуванні громадянами основного завдання каналів подібного спрямування.«Насправді, специфіка ділових медіа полягає не в тому, щоб розповісти про ціни на гречку, а в тому, щоб докопатися до причин проблеми та дослідити діяльність індустрії, від якої залежить процес, що передує продажу. Ще один момент, який люди не можуть зрозуміти: в ділових медіа питання ставляться в контексті, як «це» для економіки країни, а не для людей, які живуть на 1000 грн у місяць,» - повідомляє Олександр Кулібаба.
Лектор звернув увагу на правила ведення ділового інтерв’ю. Майбутнім журналістам необхідно чітко усвідомити, що без попередньої підготовки створити повноцінний матеріал їм не вдасться. За словами журналіста, щоб зуміти підтримати бесіду в ході інтерв’ю, необхідно мінімум півроку брати коментарі. Це і є прямий шлях для створення власної інтелектуально-інформаційної бази. Тоді журналіст зможе власноруч керувати інтерв’ю, а не навпаки.
Основною відмінністю інтерв’ю в ефірному мовленні є те, що матеріал не пропускається через призму власної думки журналіста, ігнорується його суб’єктивізм. Тому в ефірному мовленні важливо правильно побудувати сюжет, аби бесіда утримувала увагу слухача чи глядача.
«Експерти не люблять слухати питання, їм подобається говорити про себе та теми, в яких вони добре розбираються. Тож, завдання журналіста – змусити інтерв’юйованого розповісти не про те, що він сам знає, а про те, що буде цікавим для аудиторії,» - зауважив Олександр Кулібаба.
Нагадаємо, Олександр Кулібаба – ведучий та редактор телеканалу «Перший діловий», а також ведучий швейцарського фінансового телеканалу «DukascopyTV». За своїм власним підрахунком за 2 роки роботи в межах України станом на 25 вересня провів 1049 інтерв’ю.
Ще матеріали про цю зустріч:СТУДЕНТИ ІНСТИТУТУ ЖУРНАЛІСТИКИ ПОСПІЛКУВАЛИСЯ З ОЛЕКСАНДРОМ КУЛІБАБОЮ«ДІЛОВИХ МЕДІА МАЛО, І В ЦЬОМУ ЇХНЯ ФІШКА», - ОЛЕКСАНДР КУЛІБАБА.
ЕКСПЕРТИ ПІД ПРИЦІЛОМОЛЕКСАНДР КУЛІБАБА: «ДОСВІД + ҐРУНТОВНА ПІДГОТОВКА - ФОРМУЛА ВДАЛОГО ІНТЕРВ’Ю»«МИ МАЄМО КЕРУВАТИ ІНТЕРВ’Ю, А НЕ ІНТЕРВ’Ю НАМИ» - ОЛЕКСАНДР КУЛІБАБАЯК ГОВОРИТИ З ЕКСПЕРТОМДІЛОВІ МЕДІА ТА ЦІНИ НА ГРЕЧКУ«ІНТЕРВ’Ю ПРОПУСКАЄТЬСЯ ЧЕРЕЗ СЕБЕ», - ОЛЕКСАНДР КУЛІБАБА