реєстрація авторизація
Авторизація на сайті
Відміна
мапа сайту
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
/ / Уявлення українців про ділові медіа хибні
Уявлення українців про ділові медіа хибні

Уявлення українців про ділові медіа хибні

Тетяна Кухнюк, 3 група, 2 курс.
Другий варіант

Майстер-класи та зустрічі


Телеведучий Олександр Кулібаба спростовує стереотипні враження про ділові медіа

Ведучий новин та інтерв’ю Олександр Кулібаба поділився зі студентами Інституту журналістики досвідом роботи в ділових медіа на зустрічі 25 вересня. Тележурналіст акцентував увагу на неправильному трактуванні громадянами основного завдання каналів подібного спрямування.

«Насправді, специфіка ділових медіа полягає не в тому, щоб розповісти про ціни на гречку, а в тому, щоб докопатися до причин проблеми та дослідити діяльність індустрії, від якої залежить процес, що передує продажу. Ще один момент, який люди не можуть зрозуміти: в ділових медіа питання експертам ставляться в контексті, як певні рішення впливають на економіку країни, а не на людей, які живуть на 1000 грн у місяць,» - повідомляє Олександр Кулібаба.

Лектор звернув увагу на правила ведення ділового інтерв’ю. Майбутнім журналістам необхідно чітко усвідомити, що без попередньої підготовки створити повноцінний матеріал їм не вдасться. За словами журналіста, щоб зуміти підтримати бесіду в ході інтерв’ю, необхідно мінімум півроку брати коментарі. Це і є прямий шлях для створення власної інтелектуально-інформаційної бази. Тоді журналіст зможе власноруч керувати інтерв’ю, а не навпаки.

Основною відмінністю інтерв’ю в ефірному мовленні є те, що матеріал не пропускається через призму власної думки журналіста, ігнорується його суб’єктивізм. Тому в ефірному мовленні важливо правильно побудувати сюжет, аби бесіда утримувала увагу слухача чи глядача.

«Експерти не люблять слухати питання, їм подобається говорити про себе та теми, в яких вони добре розбираються. Тож, завдання журналіста – змусити інтерв’юйованого розповісти не про те, що він сам знає, а про те, що буде цікавим для аудиторії,» - зауважив Олександр Кулібаба.

Нагадаємо, Олександр Кулібаба – ведучий та редактор телеканалу «Перший діловий», а також ведучий швейцарського фінансового телеканалу «DukascopyTV». За своїм власним підрахунком за 2 роки роботи в межах України станом на 25 вересня провів 1049 інтерв’ю.


Перший варіант

Ділові медіа та ціни на гречку

Телеведучий Олександр Кулібаба відкрив студентам правду про реальну специфіку роботи українських та закордонних ділових медіа

Ведучий новин та інтерв’ю Олександр Кулібаба поділився зі студентами Інституту журналістики досвідом роботи в ділових медіа на зустрічі 25 вересня. Тележурналіст акцентував увагу на неправильному трактуванні громадянами основного завдання каналів подібного спрямування.

«Насправді, специфіка ділових медіа полягає не в тому, щоб розповісти про ціни на гречку, а в тому, щоб докопатися до причин проблеми та дослідити діяльність індустрії, від якої залежить процес, що передує продажу. Ще один момент, який люди не можуть зрозуміти: в ділових медіа питання ставляться в контексті, як «це» для економіки країни, а не для людей, які живуть на 1000 грн у місяць,» - повідомляє Олександр Кулібаба.

Лектор звернув увагу на правила ведення ділового інтерв’ю. Майбутнім журналістам необхідно чітко усвідомити, що без попередньої підготовки створити повноцінний матеріал їм не вдасться. За словами журналіста, щоб зуміти підтримати бесіду в ході інтерв’ю, необхідно мінімум півроку брати коментарі. Це і є прямий шлях для створення власної інтелектуально-інформаційної бази. Тоді журналіст зможе власноруч керувати інтерв’ю, а не навпаки.

Основною відмінністю інтерв’ю в ефірному мовленні є те, що матеріал не пропускається через призму власної думки журналіста, ігнорується його суб’єктивізм. Тому в ефірному мовленні важливо правильно побудувати сюжет, аби бесіда утримувала увагу слухача чи глядача.

«Експерти не люблять слухати питання, їм подобається говорити про себе та теми, в яких вони добре розбираються. Тож, завдання журналіста – змусити інтерв’юйованого розповісти не про те, що він сам знає, а про те, що буде цікавим для аудиторії,» - зауважив Олександр Кулібаба.

Нагадаємо, Олександр Кулібаба – ведучий та редактор телеканалу «Перший діловий», а також ведучий швейцарського фінансового телеканалу «DukascopyTV». За своїм власним підрахунком за 2 роки роботи в межах України станом на 25 вересня провів 1049 інтерв’ю.

Ще матеріали про цю зустріч:

СТУДЕНТИ ІНСТИТУТУ ЖУРНАЛІСТИКИ ПОСПІЛКУВАЛИСЯ З ОЛЕКСАНДРОМ КУЛІБАБОЮ

«ДІЛОВИХ МЕДІА МАЛО, І В ЦЬОМУ ЇХНЯ ФІШКА», - ОЛЕКСАНДР КУЛІБАБА.

ЕКСПЕРТИ ПІД ПРИЦІЛОМ

ОЛЕКСАНДР КУЛІБАБА: «ДОСВІД + ҐРУНТОВНА ПІДГОТОВКА - ФОРМУЛА ВДАЛОГО ІНТЕРВ’Ю»

«МИ МАЄМО КЕРУВАТИ ІНТЕРВ’Ю, А НЕ ІНТЕРВ’Ю НАМИ» - ОЛЕКСАНДР КУЛІБАБА

ЯК ГОВОРИТИ З ЕКСПЕРТОМ

ДІЛОВІ МЕДІА ТА ЦІНИ НА ГРЕЧКУ

«ІНТЕРВ’Ю ПРОПУСКАЄТЬСЯ ЧЕРЕЗ СЕБЕ», - ОЛЕКСАНДР КУЛІБАБА

Оцініть написане та прокоментуйте (можна вибрати декілька варіантів)

Подобається
Так собі
Пиши ще
Не пиши більше на цю тему
Перший варіант кращий
Другий варіант кращий

Схожі новини
Коментарі
01 октября 2015 23:14
Ну ничього, пайдьот

дуже достойний матеріал, Тетяна молодець.


Останні добавлені
«Семь дней» з життя Сергія Кириченка»
"Віче" №1, 2018
"Де-факто", №1 2018
Валентин Мондріївський: «Подобається образ Зеленського, але що буде, якщо він стане Президентом?»
Інформаційна боротьба напередодні виборів
«Україна понад усе!»: репортаж з маршу УПА в Києві
Усіма «Забутий» парад
Христина Равлюк: «На інформаційні вкиди треба реагувати миттєво»
Моя особиста думка на вашу особисту думку
Кого вважати достойним?
Олесь Маляревич: Якщо б за це платили гроші я працював би в 10 разів ефективніше
Костянтин Сердюк: «Жінки кладуть мої труси собі в гаманці та мріють народити від мене дітей!»
Олег Костюшко: «Настав час Україні бути державою-сервіс, а не державою-поводир!»
СУДДЯ ЄВГЕН ЧАКУ: «ЗАВЖДИ БУДЕ НЕЗАДОВОЛЕНА СТОРОНА, ТОМУ ДО КРИТИКИ ТРЕБА ВЖЕ ДАВНО ЗВИКНУТИ»
Богдан Ходаковський: “Як тільки щось починається, завжди погляньте на перший-другий ряд – там будуть наші”
Максим Зуєв: «Ми плануємо спонукати приватних власників передавати свої землі на безоплатній основі»
Юрій Коновальчук: «Мета будь-якої партії — це захоплення влади»
Валерій Танцюра: «У Києві з 2,5 тисяч дітей-сиріт лише 20 перебувають у державних установах»
Віктор Таран: "Суспільство – дзеркало влади"
Владислав Потапенко: «Гречкофіли» є у кожній демократичній країні, а не тільки в Україні!
Наталія Манойленко: «Чим масштабніші наші справи, тим масштабніші наші помилки»
До 100-річчя з Дня Народження Дмитра Прилюка
Вибіркові дисципліни 2019
Дмитро Лінько: «Ми колись чули, що АТО триватиме декілька годин»
Вибори не за горами
Презумпція винуватості бізнесу проти презумпції невинуватості чиновника, або у світі влади та бізнесу.
Андрій Андріїв: "Прийшов час, коли я не можу залишатися осторонь"
Одкровення з Петром Юрчишиним
Роман Колесник: Немає нічого неможливого для людини, яка прагне бути політиком та розуміє заради чого вона це робить
Наталія Шульга: «Ідеальний політик — це людина, яка спить спокійно»
Вадим Гутцайт: «Поради не зараз молоді, а поради в усі часи для молоді»
Ігор Бєлов: «Якщо ти вступаєш в партію, то вважається, що на тобі клеймо…»
Олександр Глазов: “ Якщо ти не займаєшся політикою – то вона займається тобою”
Стасів Владислава: «Україна – починається з себе!»
Олександр Васильківський: "Нам потрібно зберігати та захищати свою національну ідентичність "
В’ячеслав Деркач: «Покладатися треба тільки на себе і на людей, які прагнуть змін на краще»
Владислав Михайленко: Ще одна черга парку “Наталка” вийшла надзвичайно кльовою і отримала дуже багато схвальних відгуків від задоволених киян
Ростислав Смірнов: «Я б забрав у пенсіонерів право голосу»
Зачем политикам мандат?
Парламент, консерватизм і українська ментальність
Артур Харитонов: Я дуже хочу, аби Україна назавжди відмовилася від невдач через постсоціалістичну аморфність
Юрий Коновальчук: «Так вынуждает система»
Наталія Приходько: «Депутат – це водночас психолог»
«Я виступаю за легалізацію проституції та легких наркотиків», – Держсек МІП
Таміла Нартова : «Я хочу піти у політику, мені це подобається, хоча раніше у мене такого не було.»
Аліна Яворська: «Українська політична система не відповідає європейським аналогам»
Олександр Солонько: «Свобода» ще скаже своє слово в українській політиці
Ігор Коліушко: «Образилися – ну й нехай. Ми працюємо з тими, хто не ображається»
Вікторія Римарук: «Попередники Порошенка не ставили в центр своєї уваги простого українця»
Мустафа Найєм: «Політика – це викривлене дзеркало»
Вічні проблеми Києва. Чи скресла крига?
Вероніка Яковлєва: “Важливо мати стальні нерви і не “тупити”
Олег Фіалко: "Давайте просто перенесемо модель роботи мера на моє депутатство"
Грігол Катамадзе: Україна повинна стати «новим Китаєм» для Європи
Артур Мартовицкий: «А что такое парламент? Это 420 человек, каждый из которых не считает себя виноватым»
Тамара Плаксій: «Гра в політичні ігри з нардепами – справа небезпечна»
Іван Процик: тотальне зрадофільство викликає відразу
ЮРИСПРУДЕНЦІЯ, ЖУРНАЛІСТИКА ЧИ ВУЛКАНОЗНАВСТВО?
«Невпевненість та страх — головні вороги»
Як блог допомгає бізнесу та навпаки - бізнес блогу
(044) 481-45-61