Як блог допомгає бізнесу та навпаки - бізнес блогу
Катрін Талеб, РЗГ, 4 курс.
Катерина Горович дала інтерв’ю, як блог допомагає їй жити в столиці, створювати власний бізнес та які мрії можуть реалізувати звичайні пости в Інстаграмі
Катерина Горович вже рік займається блогінгом в Інстаграмі і вважає його невід'ємною частиною свого життя. Серед інших істаграмних блогерів її відрізняє текстовий контент - Катерина пише про бізнес в даній соціальній мережі.
- Катю, з чого починалася Ваша історія блогінгу?
- Все почалося з того, що я вирішила продавати косметику в Інстаграмі. Спочатку я просто фотографувала її абияк, але продажі не йшли так, як хотілося б. Тоді я прочитала багато літератури, відвідала курси з маркетингу та вирішила поставитися більш серйозно до свого бізнесу. Робила професійні фотосесії своїх товарів, влаштовувала конкурси й працювала з блогерами. Завдяки сторінці для продажів я почала розвивати власну сторінку.
- Яка ціль була у Вас з вашого приходу в Інстаграм та чи змінилася вона зараз?
- Раніше я хотіла просто продавати товар, отримувати гроші і радіти з того. Тепер я маю власний блог, у якому описую те, як мені було важко починати свій маленький бізнес. У мене з'явилася власна аудиторія і я поставила ціль бути не лише продавцем, а й блогером. Проте, мій магазин все ще на першому плані.
- Ви плануєте поставити блогінг на перше місце?
- Знаю точно, що не хочу у власному блозі рекламувати все підряд. Але якщо не буду цього робити, заробіток буде значно нижчим. Тому магазин все ще залишиться на першому плані. Але я хочу бути обличчям власного бренду. Тому й пишу у своєму блозі багато про те, як створювала свій магазин.
- Тобто через блог Ви зможете просувати власний магазин?
- Так. Це дещо нагадує залікову книжку в університеті. Перші 2 роки ти працюєш на заліковку, останні 2 заліковка на тебе. Спочатку я створила магазин і мені є що писати в блозі. А тепер, коли в блозі швидко набралася активна аудиторія, я можу через блог продавати власні товари.
- Чи задоволені ви зараз своїм бізнесом? Чи дещо треба змінити?
- Чесно кажучи не дуже задоволена виглядом сторінки. Тому так, я в процесі зміни контенту. Адже мої фотографії постійно хтось “краде” і видає за власні.
- Як будете вирішувати цю проблему?
- Почала робити фотографії з собою, сподіваюсь, все вийде так, як я запланувала. Тут вже точно зможу стати обличчям власного бренду у прямому сенсі.
- Коли проблема вирішиться?
- Я думаю, вже за 3 місяці фотографій зі мною у профілі буде стільки, що мотати вниз ніхто не буде. А “красти” фото з моїм обличчям як мінімум, смішно, а ще не професійно й безглуздо. Тому за квартал я впораюсь і цей інцидент з фото буде вичерпаним.
- Якою Ви бачите себе років через 10? Плануєте продавати та вести блог?
- Так. Хочу бути цікавою для своєї аудиторії. А для цього потрібно багато працювати в магазині, щоб теми для постів не закінчувались (сміється). Та й магазин мій для мене як дитя, не уявляю вже себе без нього. Планую через декілька років відкрити шоурум, найняти продавців. Хочу, щоб люди приходили туди не тільки за речами, але й зі мною пофотографуватись. Блогери ж нині як публічні люди!
- Вам подобається бути публічною людиною? Хочете, щоб про Вас та Ваш магазин знали по всій території України?
- Скоріше так. Хоча, знаєте, я дуже боюсь злих язиків. Мені важливо мати свою аудиторію, яка буде прихильною. Також важливо мати свою цільову аудиторію, яка завжди купуватиме в моєму магазині. А ще хочеться, щоб рідні були здорові та щасливі. А популярність - не найголовніше.
Схожі новини
- Жага до перемог
- Ендорфіни для душі, або чому я хочу в Сомалі
- Соломiя Вiтвiтська : треба займатися тим, що приносить задоволення, i тодi все вийде
- Гра на виснаження
- Дивись, нас тепер троє: я, ти і моя хвороба
- Віка Смикова: «Хотіла бути актрисою, а стала піарником»
- Поліна Фоменкова: «Є лише єдиний шлях прожити своє життя недарма – це реалізувати потенціал, який є в кожного!»
- Юлія Прядко: про безглуздість мрій і політ у космос, коли ракети немає
- «Я думала, це я так добре розумію білоруську, а то була російська з акцентом»
- По нотах особистості