реєстрація авторизація
Авторизація на сайті
Відміна
мапа сайту
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
/ / «Joy Fest»: відкритий доступ до мистецтва
«Joy Fest»: відкритий доступ до мистецтва

«Joy Fest»: відкритий доступ до мистецтва

Інна Кобець, 2 курс.
Рубрика: мистецтво

Пошук нових форм здійснення театральної діяльності в Україні.

Театр - без сцени, масштабного простору, антракту, буфету, велюрових стільчиків та дам на високих підборах, справжня художня єдність, гармонія всіх елементів та бездоганна акторська гра об’єднала навколо себе професійних театральних, мистецьких гуру та простих цінителів прекрасного. Унікальний простір «Joy Fest» розпочав свій четвертий бенефіс на сцені готелю «Хрещатик». Поєднання не типового театрального простору та акторського дійства – не метод заробітку грошей, а безкоштовна можливість для всього малозабезпеченого населення країни подивитися на дійства під девізом «Знайти мистецтво в собі!»

Фестиваль розпочався не за поданим регламентом. Все дійство було перенесене на пів години пізніше запланованої, тому о 2 годині дня робочі ще активно тягали з місця на місце драбину, переміщали банер, доставляли стільчики. Приємно, що можна було зняти з себе мокре пальто чи куртку, віддати її в гардероб і відчути себе хоч трошки офіційно без верхнього одягу і в той же час комфортно за рахунок ввімкненої опалювальної системи про яку готель встигнув попіклуватися заздалегідь. Вишуканості фестивалю додав саме інтер’єр готелю «Хрещатик»: велика кількість скла та дзеркал, сяючих величезних люстер та лампочок, безліч килимів, неначе в дорогому американському фільмі трохи спантеличувало. Адже в такій по-справжньому багатій сфері хотілося бути в вечірній сукні та з бокалом шампанського. Основне дійство відбувалося в холі, де віддзеркалювалювалося світло від ламп накалювання, примножувалося в десятки разів та допомагало абстрагуватися від сірого неба за вікном.

Типової театральної сцени там не було, а лише частина гранітної підлоги, відмежованої від глядацької зони, а задня стінка була повністю чорною. Для глядачів були відведені ряди зі звичайних офісних коричневих стільців.

Журнал «Joy», інтернет портал «Фраза.юа», медіа група «Голос юа», театр «Маскам Рад» представляли та спонсорували «Joy Fest». До речі фестиваль не проходив за типовою схемою, він ніс у собі певні змагання та конкурсну програму за, якою слідкувало «вельми шановне, поважне журі» за красномовними словами ведучої: В. Богатирьов - професор Вінницького гуманітарного університету, В. Гніда - режисер, сценарист відомої КВК команди « Дрім - Тім», А. Есмузі - актор, член асоціації діячів естрадно-мистецької України. Чоловік на передньому стільчику встиг декілька разі поправити свою чорну гриву, хтось запостив фото до соціальних мереж доки все таки дуже «цікава» промова закінчилася.

Нарешті світло згасло, балачки припинилися і на уявній сцені постала театральна трупа « Мельпомена» з Рівного в ролі головних дійових осіб « Ведмедя» А. П. Чехова. Три ключові особи доволі вибиваються з типової уяви про велику кількість акторів переднього, другого плану, балету в театрі. Але всі 40 хвилин увага глядачів повність зосереджувалася на героях, не розсіювалася і легко допомагала зрозуміти суть та розвиток дії п’єси. 19 століття: бездоганна страдниця з тоненькими ручками та білим овалом - Олена Іванівна, вальяжний вусатий буржуа, якому, як звичайно, «голодно» без грошей – Григорій Смирнов та простий, мовчазний слуга. Конфлікт зав’язується навколо грошей та кохання, але, як не дивно в цьому варіанті гроші дарують кохання героям. Не знаючи самого твору Чехова та не будучи театральним критиком важко по-справжньому оцінити виставу. На перший погляд все було досить непогано. В лівій частині залу сиділи дівчата, я зразу зрозуміла, що вони не театрали, а прості відвідувачі, студентки НАУ та КНЕУ «Спектакль - чудовий, гра акторів - не перевершена», перемовлялись вони. Поряд мене сидів юнак з режисерського факультету, який досить цікаво коментував та рецензував сам спектакль. Дискусія була яскравою: «Актор- виносив само собі реквізит на сцену та ще й з вусами, що не відповідають тій епосі. Акторка та актор забували слова, можливо дуже нервували. Наявний один режисерський прийом, щоб показати пристрасть - використовували танець. Та і що до перекладу, таку класику неможна перекладати на українську мову, адже втрачається колорит та авторське письмо самого А. П. Чехова»,- емоційно та дуже жестикулятивно коментував Андрій.

Все ж незважаючи на всі «не», що прозвучали, одноголосно найкращою була кульмінаційна частина п’єси. Органічна поведінка жінки, що в душі жадає потрапити в обійми чоловіка, але не хоче робити перший крок, захопила зал. Олена Іванівна так органічно та пристрасно відсилала куди подалі Григорія Смирнова, але в той же момент так ніжно кликала його назад. В цій ситуації, як завжди чоловік був у безслівній комі та неоднозначній реакції на яку хотілось лише сказати «Не любить женщин - преступление, а любить- наказание!»

Зал аплодував стоячи, акторам дарували квіти в холі сканували «Браво», ось тут відчувся справжній дух театру. Дія завершилася і усмішка з обличчя не зникала, незважаючи на занадто підвищену вологість на дворі. Забравши верхній одяг я ще раз, так би мовити «на прощання», поглянула в хол, зробила декілька фото і зрозуміла, що такі фестивалі треба обов’язково відвідувати та долучатися.

Оцініть написане та прокоментуйте:

Дуже подобається
Подобається
Так собі
Не подобається

Схожі новини
Коментарі
Останні добавлені
Іван Процик: тотальне зрадофільство викликає відразу
ЮРИСПРУДЕНЦІЯ, ЖУРНАЛІСТИКА ЧИ ВУЛКАНОЗНАВСТВО?
«Невпевненість та страх — головні вороги»
Як блог допомгає бізнесу та навпаки - бізнес блогу
Жага до перемог
Ендорфіни для душі, або чому я хочу в Сомалі
Соломiя Вiтвiтська : треба займатися тим, що приносить задоволення, i тодi все вийде
Гра на виснаження
Дивись, нас тепер троє: я, ти і моя хвороба
Віка Смикова: «Хотіла бути актрисою, а стала піарником»
Поліна Фоменкова: «Є лише єдиний шлях прожити своє життя недарма – це реалізувати потенціал, який є в кожного!»
Юлія Прядко: про безглуздість мрій і політ у космос, коли ракети немає
«Я думала, це я так добре розумію білоруську, а то була російська з акцентом»
По нотах особистості
Про що мріє радіотехнік
Я би хотів поєднати користь і розваги
«ВСЕ, ЩО Я БАЧУ ТЕПЕР – ОЧІ»
«Дванадцять років без алкоголю та з чіткими цілями у житті»: інтерв’ю із панк-рокером, що вчасно зупинився
Эстетика мрака: Резидент арт-лейбла EX_NEGATIVO
FEEL LIKE YOURSELF: ANASTASIA IVANOVA
«Життя в Україні очима іноземця»
«З серйозним обличчям круті ідеї не придумуються”
Ad altiora tendo – Я прагну вищих речей!
Крутий редактор чи котлети замість мрії
Я не пишу для того, щоб стати кимось чи щось зробити. Я просто хочу розказувати історії.
Новий Христофор Колумб
Євгенія Брага: “Завжди роби виклик самому собі”
«У мене немає мрій, у мене є довготрималі цілі», - дівчина з фотоапаратом.
Редактор ефірного промо: життя на полі бою
Віталій Ващук: «Займайтеся тим, від чого вас пре!».
Французька екзистенціалістка
Олександр Чорний: «Українським композиторам присутній бунтарський дух та ходіння «по лезу»
NK: Я люблю зморшки! Вони віддзеркалюють досвід і мудрість
Уляна Бойко: «У мене ніколи не було заготовленої моделі поведінки. Але завжди було розуміння, що я несу відповідальність за продукт і за команду»
Некомфортна зона комфорту
«Завжди хотіла пов’язати свою діяльність із словом»
Без сорому, книг та мистецтва: сповідь сучасного програміста
Мрії в дії: байдарки замість географії
Статус: у вічному пошуку
Наталія Ємеліна: “Секрет кар'єри: чесно, багато, якісно працювати і знати собі ціну”
Якщо ти молода, амбітна і православна
Роман Кравець: "Бути журналістом – це певною мірою благодійність"
Олексій Мандзій: "Колись казали, що в нас дві булави - три гетьмани, а тепер кажуть: "Дві теми - три експерта"
НОВИНИ - ЦЕ РЕЖИМ НОН-СТОП
Важливо шукати людей, які продукують сенси
Про журналістську професію Надії Петруньок - парламентського журналіста телеканалу NewsOne.
ЄВГЕНІЯ ДАВИДЕНКО: ЖУРНАЛІСТИКА - ЦЕ ПРОФЕСІЯ, ЯКА ВІДКРИВАЄ МОЖЛИВІСТЬ ПРИМІРЯТИ НА СОБІ ЧИ НЕ ВСІ ПРОФЕСІЇ!
Треба інтерв`ю - "люди самі знаходяться"
Презентації вибіркових дисциплін
Питання та програми дисциплін до іспитів ІІ семестр
Антоніна Предко: «Жіноча стать в кіберспорті — це проблема»
AdreN: «Моя роль — найважливіша, якщо я з нею не можу впоратись, то гра може піти не в те русло»
«Київ під підошвою» - концерт Oxxxy в Stereo Plaza
ФК «Динамо» Київ провів Весняний кубок з ком’пютерного футболу
Картини Євгена Гули: кольорова віртуозність
Одноденна практика в УНІАНі
Розкішні тропіки – у центрі столиці!
День практики в «УКРІНФОРМІ»
"Капітолій", №1, 10.12.2016 (50 сторінок А4)
"Меркурій. Детектор правди".№1. (64 сторінки А4)
(044) 481-45-61