кулінарія
Співзасновник «Empire Burgers» Кирило Кузнєцов про те, як втілилася у життя ідея бургерів, які може особисто конструювати кожен клієнт. Коли ми з товаришем Сашею вчилися у Канаді, ми побачили, що там дуже розвинена не лише сфера фастфудів, але й ресторанів, в яких можна скуштувати якісні бургери. По приїзду до Києва, в нас був певний фінансовий бюджет, який ми захотіли вкласти в якусь ідею. Спочатку ми розмірковували над створенням певного аналогу закордонного «Subway», де клієнт сам може створювати бургер із запропонованих йому інгредієнтів.
Важко уявити, що не так багато років тому про таку страву, як суші, в Україні майже ніхто не знав. Особливо дивлячись на таку кількість суші-меню у їстівних закладах зараз. Так само важко було подумати, що ресторани почнуть вводити меню з бургерами, адже це завжди вважалося фастфудом, їжею рівнем нижче. В цьому інтерв’ю Кирило розповість про новий формат бургерів, який вони з другом і партнером Олександром Коваленко планують поширювати й вдосконалювати.
Коли ми з товаришем Сашею вчилися у Канаді, ми побачили, що там дуже розвинена не лише сфера фастфудів, але й ресторанів, в яких можна скуштувати якісні бургери. По приїзду до Києва, в нас був певний фінансовий бюджет, який ми захотіли вкласти в якусь ідею. Спочатку ми розмірковували над створенням певного аналогу закордонного «Subway», де клієнт сам може створювати бургер із запропонованих йому інгредієнтів. Ми все порахували й зрозуміли, що грошей для відкриття власної «точки» нам не вистачить, і вирішили створити сайт, де люди могли б конструювати свої бургери онлайн, а далі використовувати кур’єрську доставку. Паралельно, через старі знайомства, домовились із рестораном «Ланселот» про введення нашої продукції в меню, на вигідних обом сторонам фінансових умовах. Зі створенням сайту й введенням доставки проблем не було, складніше було знайти натуральні, однак доступні в ціні інгредієнти для нашої їжі, а також домовитись із постачальниками, які не хотіли продавати продукцію малими партіями. Крім цього, помітно збільшувала собівартість досить дорога упаковка. Вирішення усіх цих питань зайняло в нас приблизно 3 місяці.
Коли прийшов час назвати нашу, так би мовити, бургерну марку, хотілося вигадати щось круте й лаконічне: «Empire Burgers». Далі потрібно було, щоб про нас дізналися, тому прийшов час ретельно зайнятися питанням реклами. Роздрукували й розповсюдили рекламні флаєри зі знижками й акціями, застосували соціальні мережі, обдзвонили друзів – і справа пішла. На даний момент в меню запропоновано близько п’яти комплектацій наших бургерів, а також можливість створення бургеру на свій смак. Я вважаю, що саме ця креативна можливість є нашою фішкою, окрім цього, від інших, саме ресторанних бургерів, нас відрізняє доступність у ціні.
Зараз наш бізнес є рентабельним, можна навіть сказати, що ми досягли певної стабільності. Тому поєднувати навчання в університеті й роботу стало легше, але ми все одно постійно слідкуємо за рівнем «Empire Burgers» та відгуками людей. Звичайно, створити те, що є зараз, було складно, та в нас ніколи не виникало бажання відмовитися від нашої ідеї, адже нас завжди цікавила наша справа. Плани на майбутнє грандіозні: відкрити власну мережу закладів «Empire Burgers», щоб якомога більше людей про нас дізналося й спробувало наші кулінарні шедеври. Заходьте!
На фото: (Зліва-направо: Кирило та Олександр)