реєстрація авторизація
Авторизація на сайті
Відміна
мапа сайту
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
/ / Блискавка вічної молодості - Рецензія
Блискавка вічної молодості - Рецензія

Блискавка вічної молодості - Рецензія

Лілія Савко, 3 курс.
Однієї холодної ночі 1935 року життя Аделайн змінилося назавжди. Частенько ж буває таке: живеш у своє задоволення, насолоджуючись, поки тобою не починають цікавитися спецслужби.

Кожна жінка мріє про вічну молодість, а для героїні фільму «Вік Аделайн» це стало справжнім випробуванням. Фільм розповідає про не дуже щасливу жінку(Аделайн Боуман), якій доля ударом блискавки подарувала шанс не старіти, починаючи з тридцятирічного віку. Загалом невідомо, чи подобався хоч колись за 100 років Аделайн такий стан речей, але в тому, що це приносило їй дискомфорт, немає сумнівів. Якось довелося навіть тікати від знайомої, щоб уникнути дурних розпитів про секрети вічної молодості. Схожа тема була порушена Девідом Фінчером у фільмі «Загадкова історія Бенджаміна Баттона», але в «Аделайн», на відміну від фінчерівського фільму, драматизм майже відсутній, поступаючись місцем ніжній неквапливій мелодраматичній історії.

Форма розповіді, яку обрав молодий режисер Лі Толанд Крігер, - це своєрідна новела із елементами реалізму, бо всі події розвиваються хронологічно, і кожна з них має справжню дату, як- от 1908 рік, коли на світ з’явилась Аделайн.

Актори

Роль іронічної, таємничої, синьоокої дівчини(Аделайн) доручили виконувати обличчю бренду Gucci Блейк Лавлі. Але сталось це після того, як Наталі Портман навідріз відмовилась виконувати Аделайн. Та режисер Крігер не прогадав, адже роль на 100% належала Лавлі. Цей наївно – винуватий погляд, посмішка, що заворожує справжніх романтиків і сильних чоловіків, якась, ніби закладена з народження, природна співчутливість - ідеальні риси для 100- річної самотньої жінки.

Міхіл Хаушман(Еліс), відомий нам ще з «Гри престолів», виглядав трохи недоречним романтиком – хіпстером на тлі всієї картини. Та вольова Лавлі навряд чи стала би музою для цього горе - серцеїда. Що скажеш, не зачепив грою так само, як і зовнішнім потенціалом.

Харрісон Форд (тато Еліса) отримує оцінку 10 із 10. Тато, що все життя прожив із думками про перше кохання, що пронизують його серце гострими шипами , вивертають душу назовні і не дають душевного спокою навіть у 85. Він зберігав фотографії з юності у скриньці в гаражі і весь час думав, думав, згадував…І тут приїхала Аделайн- і Харрісон Форд передав ну всю гаму емоцій, що бурею зриваються навіть не словами, а безсилим, проте гарячим поглядом старого воїна.

Еллен Бьорстін теж дуже варта уваги. У свої 82 їй випало зіграти роль дочки Аделайн, що виглядає її внучкою. Дочка ж бо старіла! Хоча роль і не першого плану, та з такою фільмографією, як «Реквієм за мрією», «Куди приводять сни», «Той, що виганяє диявола» важко накосячити.

Нерішуча

Весь фільм мене мучило запитання: чому б не осісти десь і просто розповісти чоловікові про свій секрет, але, схоже, наша героїня прихильниця більш радикальних рішень. Вона зривається і легковажно їде кудись. Дивно, що Аделайн так довго не могла знайти того єдиного, адже вона жила ціле століття, і, виходить, вибір міг впасти на чоловіків різних поколінь і світобачень. Мінус ставлю за нереалістичність фігури звичайної бібліотекарки.

Образ

Загалом мені здалося, що образ Аделайн трохи дивний і неоднозначний, адже глядач ніколи не дізнається, що все – таки змушувало жінку подорожувати та змінювати місце проживання: відчутна для неї небезпека стати об’єктом для досліджень спецслужбами, бурхливі поривання до свободи( зазначу, що Аделайн в один прекрасний день покинула дочку) чи, може, бажання знайти чоловіка? При всій своїй граційності , фешенебельній елегантності та, здавалося би, зрілості героїня часом нагадувала мені таку собі дівчинку – підлітка, що не може зрозуміти ,чого хоче від життя. Тільки дуже безталанна людина може потрапити в автомобільну катастрофу двічі за життя, але якщо ти живеш століття, то можливо все. Схоже, наша дівчина одна з тих невезунчиків, та життя принесло їй інший подарунок: непідвладність часу.

Спецефекти

Як на мене, дуже ефектною вийшла сцена із ударом блискавки в машину героїні. Таке фантастичне світлове явище надало нотки казковості фільму. А чого варті були її стильні вбрання та завжди ідеальна зачіска, щоправда виглядала вона якось аж занадто вишуканою, як для бібліотекарки з Сан- Франциско.
Особливий плюс варто поставити за лаконічність сцен і загальної сюжетної лінії, не було зайвих персонажів чи емоцій, не було надлишку « сопливих» сцен та загальних фраз, сказаних героями.

Більше душі

Для мене фільм несе особливу цінність, бо показує, що ніяка краса не може компенсувати душевні терзання та тугу. У картині мені дуже не вистачило більшого вираження внутрішнього світу Аделайн. Та й взагалі, вона, повторюсь, якась незрозуміла особистість. Ми майже не чули, та і, власне, не відчували її думок. Чи то режисеру просто не вистачає досвіду постановки всяких там мелодраматичних перипетій, чи він просто вирішив не відкривати душу героїні перед широким загалом – про це ми можемо тільки здогадуватися.

Вік, що прожила Аделайн, можна узагальнити фразою : прожити 99 років, щоб у 100 зустріти своє кохання і нарешті постаріти( ох, вже цей момент щастя, коли ти бачиш першу сиву волосину на голові!). Стрічку варто подивитись, щоб надихнутись ідеєю, що довгі роки очікування все – таки приносять свої плоди.

Оцініть написане

Подобається
Так собі
Пиши ще
Не пиши більше на цю тему

Схожі новини
Коментарі
Останні добавлені
«Семь дней» з життя Сергія Кириченка»
"Віче" №1, 2018
"Де-факто", №1 2018
Валентин Мондріївський: «Подобається образ Зеленського, але що буде, якщо він стане Президентом?»
Інформаційна боротьба напередодні виборів
«Україна понад усе!»: репортаж з маршу УПА в Києві
Усіма «Забутий» парад
Христина Равлюк: «На інформаційні вкиди треба реагувати миттєво»
Моя особиста думка на вашу особисту думку
Кого вважати достойним?
Олесь Маляревич: Якщо б за це платили гроші я працював би в 10 разів ефективніше
Костянтин Сердюк: «Жінки кладуть мої труси собі в гаманці та мріють народити від мене дітей!»
Олег Костюшко: «Настав час Україні бути державою-сервіс, а не державою-поводир!»
СУДДЯ ЄВГЕН ЧАКУ: «ЗАВЖДИ БУДЕ НЕЗАДОВОЛЕНА СТОРОНА, ТОМУ ДО КРИТИКИ ТРЕБА ВЖЕ ДАВНО ЗВИКНУТИ»
Богдан Ходаковський: “Як тільки щось починається, завжди погляньте на перший-другий ряд – там будуть наші”
Максим Зуєв: «Ми плануємо спонукати приватних власників передавати свої землі на безоплатній основі»
Юрій Коновальчук: «Мета будь-якої партії — це захоплення влади»
Валерій Танцюра: «У Києві з 2,5 тисяч дітей-сиріт лише 20 перебувають у державних установах»
Віктор Таран: "Суспільство – дзеркало влади"
Владислав Потапенко: «Гречкофіли» є у кожній демократичній країні, а не тільки в Україні!
Наталія Манойленко: «Чим масштабніші наші справи, тим масштабніші наші помилки»
До 100-річчя з Дня Народження Дмитра Прилюка
Вибіркові дисципліни 2019
Дмитро Лінько: «Ми колись чули, що АТО триватиме декілька годин»
Вибори не за горами
Презумпція винуватості бізнесу проти презумпції невинуватості чиновника, або у світі влади та бізнесу.
Андрій Андріїв: "Прийшов час, коли я не можу залишатися осторонь"
Одкровення з Петром Юрчишиним
Роман Колесник: Немає нічого неможливого для людини, яка прагне бути політиком та розуміє заради чого вона це робить
Наталія Шульга: «Ідеальний політик — це людина, яка спить спокійно»
Вадим Гутцайт: «Поради не зараз молоді, а поради в усі часи для молоді»
Ігор Бєлов: «Якщо ти вступаєш в партію, то вважається, що на тобі клеймо…»
Олександр Глазов: “ Якщо ти не займаєшся політикою – то вона займається тобою”
Стасів Владислава: «Україна – починається з себе!»
Олександр Васильківський: "Нам потрібно зберігати та захищати свою національну ідентичність "
В’ячеслав Деркач: «Покладатися треба тільки на себе і на людей, які прагнуть змін на краще»
Владислав Михайленко: Ще одна черга парку “Наталка” вийшла надзвичайно кльовою і отримала дуже багато схвальних відгуків від задоволених киян
Ростислав Смірнов: «Я б забрав у пенсіонерів право голосу»
Зачем политикам мандат?
Парламент, консерватизм і українська ментальність
Артур Харитонов: Я дуже хочу, аби Україна назавжди відмовилася від невдач через постсоціалістичну аморфність
Юрий Коновальчук: «Так вынуждает система»
Наталія Приходько: «Депутат – це водночас психолог»
«Я виступаю за легалізацію проституції та легких наркотиків», – Держсек МІП
Таміла Нартова : «Я хочу піти у політику, мені це подобається, хоча раніше у мене такого не було.»
Аліна Яворська: «Українська політична система не відповідає європейським аналогам»
Олександр Солонько: «Свобода» ще скаже своє слово в українській політиці
Ігор Коліушко: «Образилися – ну й нехай. Ми працюємо з тими, хто не ображається»
Вікторія Римарук: «Попередники Порошенка не ставили в центр своєї уваги простого українця»
Мустафа Найєм: «Політика – це викривлене дзеркало»
Вічні проблеми Києва. Чи скресла крига?
Вероніка Яковлєва: “Важливо мати стальні нерви і не “тупити”
Олег Фіалко: "Давайте просто перенесемо модель роботи мера на моє депутатство"
Грігол Катамадзе: Україна повинна стати «новим Китаєм» для Європи
Артур Мартовицкий: «А что такое парламент? Это 420 человек, каждый из которых не считает себя виноватым»
Тамара Плаксій: «Гра в політичні ігри з нардепами – справа небезпечна»
Іван Процик: тотальне зрадофільство викликає відразу
ЮРИСПРУДЕНЦІЯ, ЖУРНАЛІСТИКА ЧИ ВУЛКАНОЗНАВСТВО?
«Невпевненість та страх — головні вороги»
Як блог допомгає бізнесу та навпаки - бізнес блогу
(044) 481-45-61