реєстрація авторизація
Авторизація на сайті
Відміна
мапа сайту
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
/ / Наші люди з Голлівуду
Наші люди з Голлівуду

Наші люди з Голлівуду

Ярослав Зубченко, 2 курс.
Режисер стрічки «Поводир» Олесь Санін відвідав Інститут філології КНУ ім. Т. Шевченка. Подія відбулася 25 листопада 2014 року і викликала аншлаг у маленькій аудиторії, на вході до неї та найближчому коридорі. В останній момент подію перенесли сюди із актової зали через те, що не очікували достатньої цікавості до персони митця. І дуже прогадали.

Як виявилося, цікавість до українського кіно переходить усі встановлені межі. Про що не забув згадати і пан Олесь – його дітище наразі найкасовіший український фільм у межах рідної держави, він зібрав найбільшу кількість екранів, переглядів та відгуків у пресі. Разом з тим, за словами режисера, «Поводирю» вдалося неможливе – за другий тиждень прокату він зібрав більше переглядів, ніж за перший. Оскільки офіційних бокс-офісів ще не оприлюднено, ми можемо повірити режисеру на слово. Загалом же, це означає, що люди покликали у кіно знайомих більше, ніж їх туди заманила рекламна компанія. Така динаміка свідчить про збільшення довіри до наших фільмів і велику перспективу для наступників «Поводиря». Один з таких запланував і сам Санін. Він зізнається, що уже має сценарій з історією «героя» у центрі, що виправдає всі сподівання любителів класичного розважального кіно.

Пояснив він і такий формат своєї останньої стрічки. «Поводир», як розповідає Санін, виглядає блокбастерним, а не фестивальним, адже ідею, що в ньому закладена, автор хотів продемонструвати якомога більшій кількості глядачів. Це можливо лише у жанрі епічної драми, яка разом із можливостями змушує тебе до інколи штампованих, але необхідних у такому форматі прийомів. Як то жартів, чи інших атракторів уваги.

Обрати саму ідею Саніну допоміг українець в еміграції – Джек Паланс (Володимир Палагнюк). «Я дав йому близько десятка сценаріїв, проте він назвав усі гімном, - сміється режисер, - коли ж ми почали обговорювати інші ідеї, то саме історія з розстрілом Кобзарів привернула його увагу». Санін же прислухався до думки власника двох номінацій та одного таки отриманого «Оскару».
Говорячи про саму статуетку, пан Олесь уважає її «індустріальною нагородою» і точно не тим, до чого варто прагнути при зйомці фільмів. Біготня за нагородами – це пройдений етап, уважає режисер. Хоча незважаючи на це, він тепло відзивається про свій перший досвід з Американською кіноакадемією під час номінації «Мамая».

Завершилася зустріч неймовірно креативними газетівками, що висвітлюють усі події фільму у вигляді повідомлень радянської преси та піснею «Многая літа» як подарунок від студентів. Усе інше нехай залишається за кадром.

Оцініть написане

Подобається
Так собі
Пиши ще
Не пиши більше на цю тему

Схожі новини
Коментарі
Додати коментар
Полужирный Наклонный текст Подчеркнутый текст Зачеркнутый текст | Выравнивание по левому краю По центру Выравнивание по правому краю | Вставка смайликов Вставка ссылкиВставка защищенной ссылки Выбор цвета | Скрытый текст Вставка цитаты Преобразовать выбранный текст из транслитерации в кириллицу Вставка спойлера
Включите эту картинку для отображения кода безопасности
обновить, если не виден код
Останні добавлені
Антоніна Предко: «Жіноча стать в кіберспорті — це проблема»
AdreN: «Моя роль — найважливіша, якщо я з нею не можу впоратись, то гра може піти не в те русло»
«Київ під підошвою» - концерт Oxxxy в Stereo Plaza
ФК «Динамо» Київ провів Весняний кубок з ком’пютерного футболу
Картини Євгена Гули: кольорова віртуозність
Одноденна практика в УНІАНі
Розкішні тропіки – у центрі столиці!
День практики в «УКРІНФОРМІ»
"Капітолій", №1, 10.12.2016 (50 сторінок А4)
"Меркурій. Детектор правди".№1. (64 сторінки А4)
У Києві нагородили лауреатів премії імені В’ячеслава Чорновола
"САПФО" №6, 2016 (8 сторінок А3)
Українці переживають, але ще не все втрачено
Керуй, якщо зможеш
"САПФО" №5, 2016 (8 сторінок А3)
"Art і Шо тут проісходіт" №6, 2016 (8 сторінок А3)
«Давай виключим світло і будем мовчати»
Дідусь Ленін пішов на пенсію
«Joy Fest»: відкритий доступ до мистецтва
«Иерусалим» теперь в Киеве
Не одні у каное.
«Звездный город» 2.0
Творчість серед кам’яних джунглів
Шалені й молоді
"Art і Шо тут проісходіт" №5, 2016 (12 сторінок А3)
The Washington Post – карати (,) не можна (,) помилувати
"Art і Шо тут проісходіт" №4, 2016 (8 сторінок А3)
"САПФО" №4, 2016 (8 сторінок А3)
"Art і Шо тут проісходіт" №3, 2016 (8 сторінок А3)
Best тому що KNU fest
"САПФО" №2, 2016 (16 сторінок А3)
Чим живе сучасний Донецьк? Репортаж.
«Дорога до Інституту. Думки про все і ні про що»
"САПФО" №3, 2016 (12 сторінок А3)
«Проти мене розгорнули технології «чорного піару»
"Art і Шо тут проісходіт" №2, 2016 (12 сторінок А3)
"Art і Шо тут проісходіт" №1, 2016 (8 сторінок А3)
Кіно та вибори. Повернення.
"САПФО" №1, 2016 (16 сторінок А3)
Дорога додому
Мелодія театру: гармонія в душі
ЧЕРНІГІВ ІСТОРИЧНИЙ: ВСЕ, ЯК УПЕРШЕ
НАРОДЕ, МИ ПРАЦЮЄМО!
Подорож з ІЖ додому
Студенти Інституту журналістики попрацювали у Верховній Раді України
Наталя Іщенко поділилася власним досвідом зі студентами Інституту журналістики
«Та у них, виявляється, класні тексти!»
WINE NOT?
На швидкості вітру та дощу
ПРАЗДНИК И ЛИМОНЫ
Заклинателька злив
ЗАЛІЗНИЦЯ ЯК ПОКЛИКАННЯ
Водій «сьомої категорії»
Жизнь на высоте
Дорожня романтика
Уночі все більш щире, справжнє...
«Тепер я байкер тільки в душі»
Робота водія важка не так фізично, як психологічно
Обратная сторона «баранки»
Секрети щедрих городів
(044) 481-45-61