реєстрація авторизація
Авторизація на сайті
Відміна
мапа сайту
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
/ / ГАЗЕТА VS ЖУРНАЛ: ХТО Є ХТО НА ВИДАВНИЧОМУ РИНГУ
ГАЗЕТА VS ЖУРНАЛ: ХТО Є ХТО НА ВИДАВНИЧОМУ РИНГУ

ГАЗЕТА VS ЖУРНАЛ: ХТО Є ХТО НА ВИДАВНИЧОМУ РИНГУ

Оксана Думська, 1 група, 2 курс.
Авторська колонка


Чому варто змінювати стандартні уявлення про періодичні видання та які існують критерії їх вибору?

Окрім легкого сніданку та запашної кави у ваші руки щоранку потрапляє періодичне видання – газета або журнал. Кожен, звісно, обирає те, що йому до вподоби, втім у силу різних стереотипів ці два формати мають нерівномірне становище в інформаційному просторі. Тому слід ретельно вивчати, як побудовані журнал і газета, щоб уникнути всіляких непорозумінь, які нав’язуються в суспільстві.

Спершу варто відзначити, що основним критерієм вибору, що читати – журнал чи газету – є зовнішній вигляд видання. Звісно, побачивши яскраву обкладинку журналу, можна подумати, що за нею криється щось дійсно динамічне та надзвичайне. Буває й так, проте така ж яскрава обкладинка може бути оманою, а ілюстрації – способом розбавити банальний матеріал. Газети, які є більш витриманими, можуть за лаконічністю і простотою приховувати дещо дійсно цікаве. Певна річ, при виборі джерела інформації відіграє роль також розмір, обрамлення і папір. Останній ще й впливає на читача не тільки за допомогою дотику та зору, але й запаху.

Той, хто бажає більше зануритися в аналітичний матеріал, скаже, що журнал – це ідеальний варіант, спираючись на його переважно щотижневий або щомісячний вихід. Але ця людина абсолютно забуває про існування таких газетних видань, як, наприклад, «Дзеркало тижня». Це широкоформатне видання, яке сповнене глибоким аналізом подій, що відбулися та відбуваються в суспільстві. Так, воно не має яскравих світлин, а його великий формат може відлякувати, проте для тих, хто справді бажає почерпнути якісну інформацію, це видання є зразковим.

Для жителя великого міста не стоїть проблема вибору, що читати: купа газетних кіосків, розкинутих по всьому місту, а також супермаркетів дозволяють вільно купляти все, що заманеться. На регіональному і місцевому рівні ситуація трохи складніша. Журнали у містечках, як правило, не видаються. Тому саме з місцевих газет мешканці провінції дізнаються про основні події краю.

Невід’ємним фактором вибору між газетою і журналом є тематика. Варто зауважити, що в журналі вона більш глибока. Дійсно, важко знайти газету, яка б спеціалізувалася лише на риболовлі чи, скажімо, на моді. У той же час журналів, які б занурювали читача у якусь конкретну сферу, можна знайти безліч.

Наостанок, ціна. Спершу може здатися, що купляючи газету, читач витрачає менше грошей, аніж він віддав би за щотижневик. Однак при тому, що газета може виходити тричі на тиждень або і зовсім щодня, то приблизна вартість як журналу, так і добірки газет стає рівною. Утім, усе залежить від читача – отримувати щоденно інформацію, або ж аналізувати усе, що сталося за більший проміжок часу.

Тож, важливо, щоб стереотипи не затуляли реального призначення газет та журналів, а читач спирався лише на свої вподобання та інтереси, незважаючи на типові шаблони, що склалися у суспільстві.

Оцініть написане

Подобається
Так собі
Пиши ще
Не пиши більше на цю тему

Схожі новини
Коментарі
Додати коментар
Полужирный Наклонный текст Подчеркнутый текст Зачеркнутый текст | Выравнивание по левому краю По центру Выравнивание по правому краю | Вставка смайликов Вставка ссылкиВставка защищенной ссылки Выбор цвета | Скрытый текст Вставка цитаты Преобразовать выбранный текст из транслитерации в кириллицу Вставка спойлера
Включите эту картинку для отображения кода безопасности
обновить, если не виден код
Останні добавлені
Питання та програми дисциплін до іспитів ІІ семестр
Антоніна Предко: «Жіноча стать в кіберспорті — це проблема»
AdreN: «Моя роль — найважливіша, якщо я з нею не можу впоратись, то гра може піти не в те русло»
«Київ під підошвою» - концерт Oxxxy в Stereo Plaza
ФК «Динамо» Київ провів Весняний кубок з ком’пютерного футболу
Картини Євгена Гули: кольорова віртуозність
Одноденна практика в УНІАНі
Розкішні тропіки – у центрі столиці!
День практики в «УКРІНФОРМІ»
"Капітолій", №1, 10.12.2016 (50 сторінок А4)
"Меркурій. Детектор правди".№1. (64 сторінки А4)
У Києві нагородили лауреатів премії імені В’ячеслава Чорновола
"САПФО" №6, 2016 (8 сторінок А3)
Українці переживають, але ще не все втрачено
Керуй, якщо зможеш
"САПФО" №5, 2016 (8 сторінок А3)
"Art і Шо тут проісходіт" №6, 2016 (8 сторінок А3)
«Давай виключим світло і будем мовчати»
Дідусь Ленін пішов на пенсію
«Joy Fest»: відкритий доступ до мистецтва
«Иерусалим» теперь в Киеве
Не одні у каное.
«Звездный город» 2.0
Творчість серед кам’яних джунглів
Шалені й молоді
"Art і Шо тут проісходіт" №5, 2016 (12 сторінок А3)
The Washington Post – карати (,) не можна (,) помилувати
"Art і Шо тут проісходіт" №4, 2016 (8 сторінок А3)
"САПФО" №4, 2016 (8 сторінок А3)
"Art і Шо тут проісходіт" №3, 2016 (8 сторінок А3)
Best тому що KNU fest
"САПФО" №2, 2016 (16 сторінок А3)
Чим живе сучасний Донецьк? Репортаж.
«Дорога до Інституту. Думки про все і ні про що»
"САПФО" №3, 2016 (12 сторінок А3)
«Проти мене розгорнули технології «чорного піару»
"Art і Шо тут проісходіт" №2, 2016 (12 сторінок А3)
"Art і Шо тут проісходіт" №1, 2016 (8 сторінок А3)
Кіно та вибори. Повернення.
"САПФО" №1, 2016 (16 сторінок А3)
Дорога додому
Мелодія театру: гармонія в душі
ЧЕРНІГІВ ІСТОРИЧНИЙ: ВСЕ, ЯК УПЕРШЕ
НАРОДЕ, МИ ПРАЦЮЄМО!
Подорож з ІЖ додому
Студенти Інституту журналістики попрацювали у Верховній Раді України
Наталя Іщенко поділилася власним досвідом зі студентами Інституту журналістики
«Та у них, виявляється, класні тексти!»
WINE NOT?
На швидкості вітру та дощу
ПРАЗДНИК И ЛИМОНЫ
Заклинателька злив
ЗАЛІЗНИЦЯ ЯК ПОКЛИКАННЯ
Водій «сьомої категорії»
Жизнь на высоте
Дорожня романтика
Уночі все більш щире, справжнє...
«Тепер я байкер тільки в душі»
Робота водія важка не так фізично, як психологічно
Обратная сторона «баранки»
(044) 481-45-61