реєстрація авторизація
Авторизація на сайті
Відміна
мапа сайту
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
/ / Матеріал матеріалу
Матеріал матеріалу

Матеріал матеріалу

Дмитро Демченко, 1 група, 2 курс.
8.09.2015 Суспільство


Газетний та журнальний матеріали мають не надто багато відмінностей, та все ж вони є. Журналу притаманні аналітичні тексти, в той час як в газеті останні можуть стояти по сусідству з замітками та звітами. Насправді, все це було сказано десятки, сотні раз. Але чому б не копнути глибше, і не порівняти те, що стоїть за буквами – папір?

З давніх-давен газета використовується як оперативний спосіб отримання інформації. Великі обсяги тексту і періодичність – ці два чинника зумовили використання того матеріалу, який зараз є основним на виробництві. Газетний папір – так банально, але влучно називається цей особливий вид полотна. Насправді, існує ряд важливих причин чому газета друкується саме на газетному (даруйте за тавтологію) папері.

По-перше, він дешевий. Речовини, які в ньому використовуються, такі як деревна маса, мають дуже низьку ціну. С цього випливає, що такий папір непридатний для зберігання – але хто ж зберігає газету?

По-друге, те, що газетний папір має в складі деревну масу зумовлює його колір – такий собі тьмяно бежевий. Так, це вказує на те, що папір не дуже якісний, але це має й перевагу. Газета – це завжди великі обсяги текстів. Темніше полотно зменшує контрастність, отже читач не швидко втомлюється.

Журнал – це інша історія. Тут головні гравці – це символи, абстрактні фігури. Журнали – це ж в якійсь мірі витвори мистецтва. Витончена верстка, якісні, мальовничі світлини – всі ці складники створюють щось більше, ніж просто текст на полотні. Спеціальний папір також тільки підкреслює особливий стиль кожного журналу, спричинюючи відчуття ніби дивишся на картину.

Крейдований папір – саме це використовується в журналах. Бумага покривається шаром із білої гліни та желатіну – і на виході є просто білосніжне полотно. Ніяка не таємниця, що до такої техніки дійшли, аби досягти більш кольорової, насиченої картинки.

Матеріали паперу досить влучно описують призначення газети і журнала в ієрархії ЗМІ. Оперативніша газета взяла собі дешеве, зручне, але не досить красиве бежеве полотно, в той час як журналу дістався яскравіший та пафосніший матеріал. Насправді, ніхто та ніщо так чітко не визначав відмінність між ними, як це зробив папір. І це, дійсно, цікаво.

Оцініть написане

Подобається
Так собі
Пиши ще
Не пиши більше на цю тему

Схожі новини
Коментарі
Додати коментар
Полужирный Наклонный текст Подчеркнутый текст Зачеркнутый текст | Выравнивание по левому краю По центру Выравнивание по правому краю | Вставка смайликов Вставка ссылкиВставка защищенной ссылки Выбор цвета | Скрытый текст Вставка цитаты Преобразовать выбранный текст из транслитерации в кириллицу Вставка спойлера
Включите эту картинку для отображения кода безопасности
обновить, если не виден код
Останні добавлені
Питання та програми дисциплін до іспитів ІІ семестр
Антоніна Предко: «Жіноча стать в кіберспорті — це проблема»
AdreN: «Моя роль — найважливіша, якщо я з нею не можу впоратись, то гра може піти не в те русло»
«Київ під підошвою» - концерт Oxxxy в Stereo Plaza
ФК «Динамо» Київ провів Весняний кубок з ком’пютерного футболу
Картини Євгена Гули: кольорова віртуозність
Одноденна практика в УНІАНі
Розкішні тропіки – у центрі столиці!
День практики в «УКРІНФОРМІ»
"Капітолій", №1, 10.12.2016 (50 сторінок А4)
"Меркурій. Детектор правди".№1. (64 сторінки А4)
У Києві нагородили лауреатів премії імені В’ячеслава Чорновола
"САПФО" №6, 2016 (8 сторінок А3)
Українці переживають, але ще не все втрачено
Керуй, якщо зможеш
"САПФО" №5, 2016 (8 сторінок А3)
"Art і Шо тут проісходіт" №6, 2016 (8 сторінок А3)
«Давай виключим світло і будем мовчати»
Дідусь Ленін пішов на пенсію
«Joy Fest»: відкритий доступ до мистецтва
«Иерусалим» теперь в Киеве
Не одні у каное.
«Звездный город» 2.0
Творчість серед кам’яних джунглів
Шалені й молоді
"Art і Шо тут проісходіт" №5, 2016 (12 сторінок А3)
The Washington Post – карати (,) не можна (,) помилувати
"Art і Шо тут проісходіт" №4, 2016 (8 сторінок А3)
"САПФО" №4, 2016 (8 сторінок А3)
"Art і Шо тут проісходіт" №3, 2016 (8 сторінок А3)
Best тому що KNU fest
"САПФО" №2, 2016 (16 сторінок А3)
Чим живе сучасний Донецьк? Репортаж.
«Дорога до Інституту. Думки про все і ні про що»
"САПФО" №3, 2016 (12 сторінок А3)
«Проти мене розгорнули технології «чорного піару»
"Art і Шо тут проісходіт" №2, 2016 (12 сторінок А3)
"Art і Шо тут проісходіт" №1, 2016 (8 сторінок А3)
Кіно та вибори. Повернення.
"САПФО" №1, 2016 (16 сторінок А3)
Дорога додому
Мелодія театру: гармонія в душі
ЧЕРНІГІВ ІСТОРИЧНИЙ: ВСЕ, ЯК УПЕРШЕ
НАРОДЕ, МИ ПРАЦЮЄМО!
Подорож з ІЖ додому
Студенти Інституту журналістики попрацювали у Верховній Раді України
Наталя Іщенко поділилася власним досвідом зі студентами Інституту журналістики
«Та у них, виявляється, класні тексти!»
WINE NOT?
На швидкості вітру та дощу
ПРАЗДНИК И ЛИМОНЫ
Заклинателька злив
ЗАЛІЗНИЦЯ ЯК ПОКЛИКАННЯ
Водій «сьомої категорії»
Жизнь на высоте
Дорожня романтика
Уночі все більш щире, справжнє...
«Тепер я байкер тільки в душі»
Робота водія важка не так фізично, як психологічно
Обратная сторона «баранки»
(044) 481-45-61