реєстрація авторизація
Авторизація на сайті
Відміна
мапа сайту
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
/ / Фільм Девіда Ейра «Лють». Рецензія.
Фільм Девіда Ейра «Лють». Рецензія.

Фільм Девіда Ейра «Лють». Рецензія.

Тамара Істоміна, 2 курс
Паніка й істерики, убивства і крики, відвага та мужність. Це війна. Війна Девіда Ейра, втілена в його нову стрічку «Лють». Це не новий погляд на причини Другої світової, і не відкриття про її перебіг. Це просто історія американських танкістів (одних з численних). Картина, що за версією журналістів стане одним із претендентів на «Оскар» за кращий фільм поточного року, особливо актуальна для сьогодення.

Дії відбуваються у Німеччині квітня 1945-го року. Перемога антигітлерівської коаліції вже близька, проте німецькі сили мобілізують всіх чоловіків, жінок, дітей і відчайдушно продовжують бої. Американські танки поступаються німецьким, а тому танкові війська США несуть великі втрати.

«Лють» - напис на башті одного з танків моделі «Шерман». Його доля та доля екіпажу - в центрі цієї історії. Пастор (Шайа ЛаБаф), Гордо (Майкл Пенья), Греді (Джон Бернтал) та їх командир, сержант Дон (Бред Пітт), неодноразово були єдиними, які залишалися живим після бою. Проте до них приєднується новобранець Норман (Логан Лерман), і це стає справжньою проблемою. Команда Дона отримує нове завдання, в ході якого вони мають протистояти німецькому батальйону, що значно перевершує їх кількісно.

Загалом режисер змальовує типовий чоловічий колектив: справжня дружба, цілковите порозуміння, жарти, розмови про кохання та секс. Весь фільм пронизаний релігією: численні хрестики, що висять на танках та всередині них, Біблія, яку читають і цитують солдати. Війна вбиває всі ілюзії, крім тієї, що неможливо перевірити. Для загартованих болем чоловіків, що бачили сотні смертей, єдиною надією лишається віра. Неможливо не помітити їхні очі: здається, що в них весь час стоять сльози.

На відміну від інших фільмів про війну, ця картина не має жодного політичного підтексту: ані американської символіки, ані російських розвідників.
Девід Ейр не вперше пише власний сценарій. У нього за плечима такі успішні роботи, як «Форсаж», «Тренувальний день», «Патруль». Проте зазвичай він працював з кримінальними бойовиками та трилерами, а «Лють» - перший історичний бойовик у кар’єрі режисера.

Складно знайти зауваження і до акторської гри. Зірки сучасного кінематографу Бред Пітт та Шайа ЛаБаф грають професійно і переконливо. Майкл Пенья та Джон Бернтал – не поступаються зірковим колегам. Логан Лерман, що поступово підкорює світ кіно, також додав до своєї фільмографії ще одну вдалу роботу.
Не можна не відзначити музичний супровід до картини. Композитор Стівен Прайс, що працював над музикою до «Гравітації», передав усі відчуття та настрої воєнного часу. Крім того, протягом усього фільму чуються звуки канонади. Це створює атмосферу тотальної й всюдисущої війни.

Ейр показує лише один з багатьох подвигів часів Другої світової війни. Проте саме на таких героїчних епізодах будується спільна перемога. «Всі хочуть миру, та життя брутальне», - стверджує сержант Дон, і з його словами складно не погодитись. Будь-які приватні проблеми нівелюються поряд із війною, єдиним прагненням стає – мир. Історію не перепишеш, але перед тим як наробити помилок, завжди можна зупинитись.

Оцініть написане

Подобається
Так собі
Пиши ще
Не пиши більше на цю тему

Схожі новини
Коментарі
Останні добавлені
Іван Процик: тотальне зрадофільство викликає відразу
ЮРИСПРУДЕНЦІЯ, ЖУРНАЛІСТИКА ЧИ ВУЛКАНОЗНАВСТВО?
«Невпевненість та страх — головні вороги»
Як блог допомгає бізнесу та навпаки - бізнес блогу
Жага до перемог
Ендорфіни для душі, або чому я хочу в Сомалі
Соломiя Вiтвiтська : треба займатися тим, що приносить задоволення, i тодi все вийде
Гра на виснаження
Дивись, нас тепер троє: я, ти і моя хвороба
Віка Смикова: «Хотіла бути актрисою, а стала піарником»
Поліна Фоменкова: «Є лише єдиний шлях прожити своє життя недарма – це реалізувати потенціал, який є в кожного!»
Юлія Прядко: про безглуздість мрій і політ у космос, коли ракети немає
«Я думала, це я так добре розумію білоруську, а то була російська з акцентом»
По нотах особистості
Про що мріє радіотехнік
Я би хотів поєднати користь і розваги
«ВСЕ, ЩО Я БАЧУ ТЕПЕР – ОЧІ»
«Дванадцять років без алкоголю та з чіткими цілями у житті»: інтерв’ю із панк-рокером, що вчасно зупинився
Эстетика мрака: Резидент арт-лейбла EX_NEGATIVO
FEEL LIKE YOURSELF: ANASTASIA IVANOVA
«Життя в Україні очима іноземця»
«З серйозним обличчям круті ідеї не придумуються”
Ad altiora tendo – Я прагну вищих речей!
Крутий редактор чи котлети замість мрії
Я не пишу для того, щоб стати кимось чи щось зробити. Я просто хочу розказувати історії.
Новий Христофор Колумб
Євгенія Брага: “Завжди роби виклик самому собі”
«У мене немає мрій, у мене є довготрималі цілі», - дівчина з фотоапаратом.
Редактор ефірного промо: життя на полі бою
Віталій Ващук: «Займайтеся тим, від чого вас пре!».
Французька екзистенціалістка
Олександр Чорний: «Українським композиторам присутній бунтарський дух та ходіння «по лезу»
NK: Я люблю зморшки! Вони віддзеркалюють досвід і мудрість
Уляна Бойко: «У мене ніколи не було заготовленої моделі поведінки. Але завжди було розуміння, що я несу відповідальність за продукт і за команду»
Некомфортна зона комфорту
«Завжди хотіла пов’язати свою діяльність із словом»
Без сорому, книг та мистецтва: сповідь сучасного програміста
Мрії в дії: байдарки замість географії
Статус: у вічному пошуку
Наталія Ємеліна: “Секрет кар'єри: чесно, багато, якісно працювати і знати собі ціну”
Якщо ти молода, амбітна і православна
Роман Кравець: "Бути журналістом – це певною мірою благодійність"
Олексій Мандзій: "Колись казали, що в нас дві булави - три гетьмани, а тепер кажуть: "Дві теми - три експерта"
НОВИНИ - ЦЕ РЕЖИМ НОН-СТОП
Важливо шукати людей, які продукують сенси
Про журналістську професію Надії Петруньок - парламентського журналіста телеканалу NewsOne.
ЄВГЕНІЯ ДАВИДЕНКО: ЖУРНАЛІСТИКА - ЦЕ ПРОФЕСІЯ, ЯКА ВІДКРИВАЄ МОЖЛИВІСТЬ ПРИМІРЯТИ НА СОБІ ЧИ НЕ ВСІ ПРОФЕСІЇ!
Треба інтерв`ю - "люди самі знаходяться"
Презентації вибіркових дисциплін
Питання та програми дисциплін до іспитів ІІ семестр
Антоніна Предко: «Жіноча стать в кіберспорті — це проблема»
AdreN: «Моя роль — найважливіша, якщо я з нею не можу впоратись, то гра може піти не в те русло»
«Київ під підошвою» - концерт Oxxxy в Stereo Plaza
ФК «Динамо» Київ провів Весняний кубок з ком’пютерного футболу
Картини Євгена Гули: кольорова віртуозність
Одноденна практика в УНІАНі
Розкішні тропіки – у центрі столиці!
День практики в «УКРІНФОРМІ»
"Капітолій", №1, 10.12.2016 (50 сторінок А4)
"Меркурій. Детектор правди".№1. (64 сторінки А4)
(044) 481-45-61