реєстрація авторизація
Авторизація на сайті
Відміна
мапа сайту
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
/ / Обережно! Освічені водії на дорогах!
Обережно! Освічені водії на дорогах!

Обережно! Освічені водії на дорогах!

Ольга Лісовська, 2 курс.
Рубрика: Для молоді. Про молодь


«Я міг би робити нові відкриття для країни, натомість працюю водієм»

Микола Близнюк молодий амбіційний хлопець , що має вищу освіту, однак працює водієм у мережі супермаркетів «ЕКО-маркет». Я поцікавилась як склалося так, що людині розумової праці сьогодні доводиться проводити більшу частину свого часу в дорозі, за кермом автомобіля, і спробувала дізнатись ,які труднощі постають перед молодими спеціалістами при виборі роботи за професією.


-Миколо, у скільки років взагалі почали керувати автомобілем? І як розпочалась історія на роботі, де зараз працюєте?
- Насправді ще з дитинства тато по-троху вчив мене поводитись з автомобілем, спочатку я сидів у нього на руках, і вдавав, що кудись їду (так , мабуть, люблять робити усі діти), а потім підріс і став водити машину по-справжньому, десь років з 15-16 вже досить впевнено це робив, хоча ,звісно, робив це лише за містом, бо інакше ще не мав прав . З цим прийшла і палка любов до машин.
Історія дуже проста – після закінчення університету довелось вирішувати щось із роботою. Бажано постійною і стабільною, а оскільки ситуація з державними підприємствами у нас в країні не дуже приємна – вирішив робити те, що непогано вмію, і за що матиму як-не-як постійний дохід.

- А яку освіту взагалі маєте? Чому у вашому випадку виникли труднощі із працевлаштуванням за спеціальністю?
- Я інженер-механік, півтора року тому закінчив Київський політехнічний інститут і міг би робити нові відкриття для країни( усміхається), натомість працюю водієм однієї з керівниць мережі супермаркетів «ЕКО-маркет».
Проходив переддипломну практику на заводі «Антонов», саме в той час там були суцільні мітинги, бо людям по декілька місяців затримували зарплату. Тоді подумав: «Як взагалі можна прожити на такі гроші, та ще й коли ти і їх не бачиш..?». А треба на щось жити, знімати квартиру, тому тут все дуже просто.

- Ви сказали: « як можна прожити на такі гроші», то про яку суму йде мова?
- Все ,що можу сказати, то для молодшого спеціаліста( з чого мав би починати і я) тоді це було щось трохи більше, ніж 2000 гривень, як зараз – не знаю.

- А які найбільші труднощі виникають в нинішній роботі ?
- Дуже багато часу забирає, часто доводиться працювати на вихідних, а ще робити якусь додаткову роботу, наприклад, допомагати приймати товари в офісі, що, в принципі, не входить в прямі обов`язки водія, і тому, звісно, втомлюєшся.

- Довге перебування в дорозі теж втомлює. Як зберегти уважність на дорозі впродовж усього дня?
- Намагаюсь нормально висипатись, щоб бути максимально пильним на дорозі ,але все-одно потім ще п`ю багато кави. До того ж, якщо не відволікаєшся на зайві на дорозі справи – то сконцентруватись легко.

- Що скажете про наші дороги?
- Одна з найболючіших тем для водіїв, але навіщо говорити, про те, що змінити на сьогоднішній день майже нереально.

- Відомо, що майже у кожного водія на дорозі є якісь свої певні забобони, прикмети, можливо, навіть обереги. А ви маєте щось подібне?
- Якихось особливих прикмет чи оберегів не маю, бо не забобонний. Маю в салоні іконки, але переконаний, що доля водія – в руках самого водія.

- А чи порушували закон на дорозі? Чи може давали хабаря?
- Не порушую, і намагаюсь їздити так, щоб не порушувати і надалі, а з приводу хабарів – то усе моє оточення знає, що маю дуже стійкі переконання проти цього, бо в такому разі реформування старої поліції було б абсолютно безглуздим. Я ж – водій молодий і відношу себе до тієї нової генерації, що хоче побудувати чесну країну.

- До речі, як ставитесь до нової поліції, наскільки вона ефективна? Чи доводилось мати з нею справи?
- Попри все, покладаю на неї великі надії, треба пробачити їм якісь похибки, адже ця система створювалась фактично з нуля, бо стара була гнила до кісток. Серйозних справ мати не доводилось, тому що правила не порушую, і закон теж; хіба що – банальна перевірка документів дорожнім патрулем, але такі контакти не були тривалими.

- А чи не задумувались над тим, щоб ще раз кардинально змінити життя і приєднатися до числа нових копів?
- Якщо чесно, на першій хвилі підйому авторитету правоохоронних органів були такі думки, але це не переросло у нав`язливу ідею, і тому зараз навіть не думаю про це.

- Три основні поради водіям на дорозі.
- Не розмовляти по телефону за кермом, дотримуватись усіх правил. Мати суто людську повагу до усіх учасників дорожнього руху: водіїв, пішоходів, тих, кого везеш. Завжди бути у хорошому гуморі за кермом.

Оцініть написане та прокоментуйте:

Дуже подобається
Подобається
Так собі
Не подобається

Схожі новини
Коментарі
Останні добавлені
Іван Процик: тотальне зрадофільство викликає відразу
ЮРИСПРУДЕНЦІЯ, ЖУРНАЛІСТИКА ЧИ ВУЛКАНОЗНАВСТВО?
«Невпевненість та страх — головні вороги»
Як блог допомгає бізнесу та навпаки - бізнес блогу
Жага до перемог
Ендорфіни для душі, або чому я хочу в Сомалі
Соломiя Вiтвiтська : треба займатися тим, що приносить задоволення, i тодi все вийде
Гра на виснаження
Дивись, нас тепер троє: я, ти і моя хвороба
Віка Смикова: «Хотіла бути актрисою, а стала піарником»
Поліна Фоменкова: «Є лише єдиний шлях прожити своє життя недарма – це реалізувати потенціал, який є в кожного!»
Юлія Прядко: про безглуздість мрій і політ у космос, коли ракети немає
«Я думала, це я так добре розумію білоруську, а то була російська з акцентом»
По нотах особистості
Про що мріє радіотехнік
Я би хотів поєднати користь і розваги
«ВСЕ, ЩО Я БАЧУ ТЕПЕР – ОЧІ»
«Дванадцять років без алкоголю та з чіткими цілями у житті»: інтерв’ю із панк-рокером, що вчасно зупинився
Эстетика мрака: Резидент арт-лейбла EX_NEGATIVO
FEEL LIKE YOURSELF: ANASTASIA IVANOVA
«Життя в Україні очима іноземця»
«З серйозним обличчям круті ідеї не придумуються”
Ad altiora tendo – Я прагну вищих речей!
Крутий редактор чи котлети замість мрії
Я не пишу для того, щоб стати кимось чи щось зробити. Я просто хочу розказувати історії.
Новий Христофор Колумб
Євгенія Брага: “Завжди роби виклик самому собі”
«У мене немає мрій, у мене є довготрималі цілі», - дівчина з фотоапаратом.
Редактор ефірного промо: життя на полі бою
Віталій Ващук: «Займайтеся тим, від чого вас пре!».
Французька екзистенціалістка
Олександр Чорний: «Українським композиторам присутній бунтарський дух та ходіння «по лезу»
NK: Я люблю зморшки! Вони віддзеркалюють досвід і мудрість
Уляна Бойко: «У мене ніколи не було заготовленої моделі поведінки. Але завжди було розуміння, що я несу відповідальність за продукт і за команду»
Некомфортна зона комфорту
«Завжди хотіла пов’язати свою діяльність із словом»
Без сорому, книг та мистецтва: сповідь сучасного програміста
Мрії в дії: байдарки замість географії
Статус: у вічному пошуку
Наталія Ємеліна: “Секрет кар'єри: чесно, багато, якісно працювати і знати собі ціну”
Якщо ти молода, амбітна і православна
Роман Кравець: "Бути журналістом – це певною мірою благодійність"
Олексій Мандзій: "Колись казали, що в нас дві булави - три гетьмани, а тепер кажуть: "Дві теми - три експерта"
НОВИНИ - ЦЕ РЕЖИМ НОН-СТОП
Важливо шукати людей, які продукують сенси
Про журналістську професію Надії Петруньок - парламентського журналіста телеканалу NewsOne.
ЄВГЕНІЯ ДАВИДЕНКО: ЖУРНАЛІСТИКА - ЦЕ ПРОФЕСІЯ, ЯКА ВІДКРИВАЄ МОЖЛИВІСТЬ ПРИМІРЯТИ НА СОБІ ЧИ НЕ ВСІ ПРОФЕСІЇ!
Треба інтерв`ю - "люди самі знаходяться"
Презентації вибіркових дисциплін
Питання та програми дисциплін до іспитів ІІ семестр
Антоніна Предко: «Жіноча стать в кіберспорті — це проблема»
AdreN: «Моя роль — найважливіша, якщо я з нею не можу впоратись, то гра може піти не в те русло»
«Київ під підошвою» - концерт Oxxxy в Stereo Plaza
ФК «Динамо» Київ провів Весняний кубок з ком’пютерного футболу
Картини Євгена Гули: кольорова віртуозність
Одноденна практика в УНІАНі
Розкішні тропіки – у центрі столиці!
День практики в «УКРІНФОРМІ»
"Капітолій", №1, 10.12.2016 (50 сторінок А4)
"Меркурій. Детектор правди".№1. (64 сторінки А4)
(044) 481-45-61