реєстрація авторизація
Авторизація на сайті
Відміна
мапа сайту
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
/ / Обережно! Освічені водії на дорогах!
Обережно! Освічені водії на дорогах!

Обережно! Освічені водії на дорогах!

Ольга Лісовська, 2 курс.
Рубрика: Для молоді. Про молодь


«Я міг би робити нові відкриття для країни, натомість працюю водієм»

Микола Близнюк молодий амбіційний хлопець , що має вищу освіту, однак працює водієм у мережі супермаркетів «ЕКО-маркет». Я поцікавилась як склалося так, що людині розумової праці сьогодні доводиться проводити більшу частину свого часу в дорозі, за кермом автомобіля, і спробувала дізнатись ,які труднощі постають перед молодими спеціалістами при виборі роботи за професією.


-Миколо, у скільки років взагалі почали керувати автомобілем? І як розпочалась історія на роботі, де зараз працюєте?
- Насправді ще з дитинства тато по-троху вчив мене поводитись з автомобілем, спочатку я сидів у нього на руках, і вдавав, що кудись їду (так , мабуть, люблять робити усі діти), а потім підріс і став водити машину по-справжньому, десь років з 15-16 вже досить впевнено це робив, хоча ,звісно, робив це лише за містом, бо інакше ще не мав прав . З цим прийшла і палка любов до машин.
Історія дуже проста – після закінчення університету довелось вирішувати щось із роботою. Бажано постійною і стабільною, а оскільки ситуація з державними підприємствами у нас в країні не дуже приємна – вирішив робити те, що непогано вмію, і за що матиму як-не-як постійний дохід.

- А яку освіту взагалі маєте? Чому у вашому випадку виникли труднощі із працевлаштуванням за спеціальністю?
- Я інженер-механік, півтора року тому закінчив Київський політехнічний інститут і міг би робити нові відкриття для країни( усміхається), натомість працюю водієм однієї з керівниць мережі супермаркетів «ЕКО-маркет».
Проходив переддипломну практику на заводі «Антонов», саме в той час там були суцільні мітинги, бо людям по декілька місяців затримували зарплату. Тоді подумав: «Як взагалі можна прожити на такі гроші, та ще й коли ти і їх не бачиш..?». А треба на щось жити, знімати квартиру, тому тут все дуже просто.

- Ви сказали: « як можна прожити на такі гроші», то про яку суму йде мова?
- Все ,що можу сказати, то для молодшого спеціаліста( з чого мав би починати і я) тоді це було щось трохи більше, ніж 2000 гривень, як зараз – не знаю.

- А які найбільші труднощі виникають в нинішній роботі ?
- Дуже багато часу забирає, часто доводиться працювати на вихідних, а ще робити якусь додаткову роботу, наприклад, допомагати приймати товари в офісі, що, в принципі, не входить в прямі обов`язки водія, і тому, звісно, втомлюєшся.

- Довге перебування в дорозі теж втомлює. Як зберегти уважність на дорозі впродовж усього дня?
- Намагаюсь нормально висипатись, щоб бути максимально пильним на дорозі ,але все-одно потім ще п`ю багато кави. До того ж, якщо не відволікаєшся на зайві на дорозі справи – то сконцентруватись легко.

- Що скажете про наші дороги?
- Одна з найболючіших тем для водіїв, але навіщо говорити, про те, що змінити на сьогоднішній день майже нереально.

- Відомо, що майже у кожного водія на дорозі є якісь свої певні забобони, прикмети, можливо, навіть обереги. А ви маєте щось подібне?
- Якихось особливих прикмет чи оберегів не маю, бо не забобонний. Маю в салоні іконки, але переконаний, що доля водія – в руках самого водія.

- А чи порушували закон на дорозі? Чи може давали хабаря?
- Не порушую, і намагаюсь їздити так, щоб не порушувати і надалі, а з приводу хабарів – то усе моє оточення знає, що маю дуже стійкі переконання проти цього, бо в такому разі реформування старої поліції було б абсолютно безглуздим. Я ж – водій молодий і відношу себе до тієї нової генерації, що хоче побудувати чесну країну.

- До речі, як ставитесь до нової поліції, наскільки вона ефективна? Чи доводилось мати з нею справи?
- Попри все, покладаю на неї великі надії, треба пробачити їм якісь похибки, адже ця система створювалась фактично з нуля, бо стара була гнила до кісток. Серйозних справ мати не доводилось, тому що правила не порушую, і закон теж; хіба що – банальна перевірка документів дорожнім патрулем, але такі контакти не були тривалими.

- А чи не задумувались над тим, щоб ще раз кардинально змінити життя і приєднатися до числа нових копів?
- Якщо чесно, на першій хвилі підйому авторитету правоохоронних органів були такі думки, але це не переросло у нав`язливу ідею, і тому зараз навіть не думаю про це.

- Три основні поради водіям на дорозі.
- Не розмовляти по телефону за кермом, дотримуватись усіх правил. Мати суто людську повагу до усіх учасників дорожнього руху: водіїв, пішоходів, тих, кого везеш. Завжди бути у хорошому гуморі за кермом.

Оцініть написане та прокоментуйте:

Дуже подобається
Подобається
Так собі
Не подобається

Схожі новини
Коментарі
Останні добавлені
"Віче" №1, 2018
"Де-факто", №1 2018
Валентин Мондріївський: «Подобається образ Зеленського, але що буде, якщо він стане Президентом?»
Інформаційна боротьба напередодні виборів
«Україна понад усе!»: репортаж з маршу УПА в Києві
Усіма «Забутий» парад
Христина Равлюк: «На інформаційні вкиди треба реагувати миттєво»
Моя особиста думка на вашу особисту думку
Кого вважати достойним?
Олесь Маляревич: Якщо б за це платили гроші я працював би в 10 разів ефективніше
Костянтин Сердюк: «Жінки кладуть мої труси собі в гаманці та мріють народити від мене дітей!»
Олег Костюшко: «Настав час Україні бути державою-сервіс, а не державою-поводир!»
СУДДЯ ЄВГЕН ЧАКУ: «ЗАВЖДИ БУДЕ НЕЗАДОВОЛЕНА СТОРОНА, ТОМУ ДО КРИТИКИ ТРЕБА ВЖЕ ДАВНО ЗВИКНУТИ»
Богдан Ходаковський: “Як тільки щось починається, завжди погляньте на перший-другий ряд – там будуть наші”
Максим Зуєв: «Ми плануємо спонукати приватних власників передавати свої землі на безоплатній основі»
Юрій Коновальчук: «Мета будь-якої партії — це захоплення влади»
Валерій Танцюра: «У Києві з 2,5 тисяч дітей-сиріт лише 20 перебувають у державних установах»
Віктор Таран: "Суспільство – дзеркало влади"
Владислав Потапенко: «Гречкофіли» є у кожній демократичній країні, а не тільки в Україні!
Наталія Манойленко: «Чим масштабніші наші справи, тим масштабніші наші помилки»
До 100-річчя з Дня Народження Дмитра Прилюка
Вибіркові дисципліни 2019
Дмитро Лінько: «Ми колись чули, що АТО триватиме декілька годин»
Вибори не за горами
Презумпція винуватості бізнесу проти презумпції невинуватості чиновника, або у світі влади та бізнесу.
Андрій Андріїв: "Прийшов час, коли я не можу залишатися осторонь"
Одкровення з Петром Юрчишиним
Роман Колесник: Немає нічого неможливого для людини, яка прагне бути політиком та розуміє заради чого вона це робить
Наталія Шульга: «Ідеальний політик — це людина, яка спить спокійно»
Вадим Гутцайт: «Поради не зараз молоді, а поради в усі часи для молоді»
Ігор Бєлов: «Якщо ти вступаєш в партію, то вважається, що на тобі клеймо…»
Олександр Глазов: “ Якщо ти не займаєшся політикою – то вона займається тобою”
Стасів Владислава: «Україна – починається з себе!»
Олександр Васильківський: "Нам потрібно зберігати та захищати свою національну ідентичність "
В’ячеслав Деркач: «Покладатися треба тільки на себе і на людей, які прагнуть змін на краще»
Владислав Михайленко: Ще одна черга парку “Наталка” вийшла надзвичайно кльовою і отримала дуже багато схвальних відгуків від задоволених киян
Ростислав Смірнов: «Я б забрав у пенсіонерів право голосу»
Зачем политикам мандат?
Парламент, консерватизм і українська ментальність
Артур Харитонов: Я дуже хочу, аби Україна назавжди відмовилася від невдач через постсоціалістичну аморфність
Юрий Коновальчук: «Так вынуждает система»
Наталія Приходько: «Депутат – це водночас психолог»
«Я виступаю за легалізацію проституції та легких наркотиків», – Держсек МІП
Таміла Нартова : «Я хочу піти у політику, мені це подобається, хоча раніше у мене такого не було.»
Аліна Яворська: «Українська політична система не відповідає європейським аналогам»
Олександр Солонько: «Свобода» ще скаже своє слово в українській політиці
Ігор Коліушко: «Образилися – ну й нехай. Ми працюємо з тими, хто не ображається»
Вікторія Римарук: «Попередники Порошенка не ставили в центр своєї уваги простого українця»
Мустафа Найєм: «Політика – це викривлене дзеркало»
Вічні проблеми Києва. Чи скресла крига?
Вероніка Яковлєва: “Важливо мати стальні нерви і не “тупити”
Олег Фіалко: "Давайте просто перенесемо модель роботи мера на моє депутатство"
Грігол Катамадзе: Україна повинна стати «новим Китаєм» для Європи
Артур Мартовицкий: «А что такое парламент? Это 420 человек, каждый из которых не считает себя виноватым»
Тамара Плаксій: «Гра в політичні ігри з нардепами – справа небезпечна»
Іван Процик: тотальне зрадофільство викликає відразу
ЮРИСПРУДЕНЦІЯ, ЖУРНАЛІСТИКА ЧИ ВУЛКАНОЗНАВСТВО?
«Невпевненість та страх — головні вороги»
Як блог допомгає бізнесу та навпаки - бізнес блогу
Жага до перемог
(044) 481-45-61