реєстрація авторизація
Авторизація на сайті
Відміна
мапа сайту
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
/ / Перевезення поза правилами
Перевезення поза правилами

Перевезення поза правилами

Юлія Бобошко, 2 курс.
Рубрика: Кар’єра і бізнес


Популяризація комерційних перевезень в мережі BlaBlaCar

BlaBlaCar - це найбільший сервіс пошуку попутників у світі, яким користуються більше 20 мільйонів людей. Головною ціллю є об'єднання водіїв і пасажирів, яким по дорозі. Але не так давно на просторах BlaBlaCar почали з’являтися комерційні перевізники, попри правила сервісу. Ми поспілкувалися з одним з таких перевізників – Сергієм, та дізналися головну причину появи таких «порушників».

Перевезення поза правилами

- Скільки років Ви користуєтесь сервісом BlaBlaCar? Яка кількість поїздок у вашого аккаунту?

- Користуюся цим сервісом вже більше, ніж 3 роки. В аккаунті маю близько 260 запропонованих поїздок.

- Чи можете Ви відзначити якусь особливість в своїй роботі?

- Специфікою цієї роботи я вважаю спілкування з людьми. На моєму шляху трапляються різні особистості. Дуже багато цікавих пасажирів з найрізноманітнішими професіями: від юристів до фітнес-тренерів. Вони діляться своїм досвідом в звичайній дорожній розмові, дають безкоштовні поради та діляться досвідом. Мені цікаві ці теми, тому я знаходжу такі зустрічі дуже корисними для свого розвитку.

- Чим зручний сервіс особисто для Вас?

- Завдяки сервісу відбувається швидкий пошук пасажирів. Спочатку я брав з собою попутників в особисті поїздки, з метою розділити витрати на пальне. Коли BlaBlaCar почав швидко розвиватися, я зрозумів, що це може бути одним з варіантів хорошого заробітку, якщо я маю відповідне авто, тобто мінівен.

- Ви не вважаєте такі види поїздок ризикованими?

- Не більш ризикованіше, аніж поїздка в метро. Все залежить від людського морального фактору. На мою думку, доля застане в самих несподіваних місцях, якщо потрібно.

- Чи бере BlaBlaCar якусь відповідальність за поїздки?

- Ні. Але сервіс намагається надати вичерпну інформацію про пасажира та водія, та попереджає обидві сторони про все необхідне в поїздці. Також завдяки системі відгуків, які проходять фільтрацію модераторами, я можу впевнитися, що людина надійна.

- Відомо, що керівництво BlaBlaCar проти комерційних поїздок, але Ви саме цим і займаєтесь. Вам не здається це нечесним?

Доки я в Україні, не здається. Наявність сім’ї з двома дітьми змушує заробляти, при будь-якій можливості. На жаль, наша країна в такому становищі, що кожен шукає все можливі джерела прибутку, і комерційні перевезення через BlaBlaCar не є виключенням.

- А як заробляє сам сервіс?

- В Україні ніяк. Але я знаю, що BlaBlaCar є монетизованим в декількох країнах: пасажири оплачують поїздки он-лайн, з карти, та до вартості поїздки додається невелика комісія. Водії ж комісію не платять. Але з досвіду можу сказати, що українські користувачі готуються, що з часом сервіс стане платним. Дохід засновників має бути невичерпним.

- Наскільки вигідно заробляти такими поїздками?

- Можливо не так вигідно, як офіційно. Великий плюс у відсутності бюрократії. Я їжджу на Опелі Віверо, в якому 8 пасажирських місць. Тож, враховуючи ціни на пальне, в середньому, з заробленого за поїздку, 50% вираховується на його оплату. Інші 50 % можна вважати прибутком, з яких левова частка виділяється на амортизацію автомобіля.

- Але ж на сайті не передбачені такі авто, саме через заборону комерції. Чи повідомляєте Ви пасажирів про те, що з ними буде їхати ще семеро людей?

- Так, я повідомляю про марку машини, якщо пасажири цікавляться. Але я не думаю, що це має вагоме значення для людини. Я притримуюсь головним критеріям: пунктуальність, швидкість та комфорт.

- Я гадаю, що не всі в захваті від такого «комфорту».

- В мене є постійні пасажири, які задоволені моїми послугами. Звісно, на кожен товар – свій купець, але я вважаю, що такі умови далеко не критичні для пасажирів: зручні сидіння, чистий салон, приємна музика та достатньо місця для багажу. По правилам, при порушенні правил використання сервісу на водія пишеться скарга, і його оперативно блокують. Але вже третій рік я користуюся одним аккаунтом та маю більш ніж 80 позитивних відгуків.

Тож, поспілкувавшись з Сергієм, можна зробити такі висновки: комерційним перевезенням бути, незважаючи на правила гри. Українці шукають різні способи заробітку, з метою заробити на сім’ю, дітей, та можливі потреби. Хто винний, та кому судити - це інша справа. Тому через брак кращого, задовольняємося тим, що є.
Спілкувалася Юлія Бобошко

Оцініть написане та прокоментуйте:

Дуже подобається
Подобається
Так собі
Не подобається

Схожі новини
Коментарі
Останні добавлені
"Віче" №1, 2018
"Де-факто", №1 2018
Валентин Мондріївський: «Подобається образ Зеленського, але що буде, якщо він стане Президентом?»
Інформаційна боротьба напередодні виборів
«Україна понад усе!»: репортаж з маршу УПА в Києві
Усіма «Забутий» парад
Христина Равлюк: «На інформаційні вкиди треба реагувати миттєво»
Моя особиста думка на вашу особисту думку
Кого вважати достойним?
Олесь Маляревич: Якщо б за це платили гроші я працював би в 10 разів ефективніше
Костянтин Сердюк: «Жінки кладуть мої труси собі в гаманці та мріють народити від мене дітей!»
Олег Костюшко: «Настав час Україні бути державою-сервіс, а не державою-поводир!»
СУДДЯ ЄВГЕН ЧАКУ: «ЗАВЖДИ БУДЕ НЕЗАДОВОЛЕНА СТОРОНА, ТОМУ ДО КРИТИКИ ТРЕБА ВЖЕ ДАВНО ЗВИКНУТИ»
Богдан Ходаковський: “Як тільки щось починається, завжди погляньте на перший-другий ряд – там будуть наші”
Максим Зуєв: «Ми плануємо спонукати приватних власників передавати свої землі на безоплатній основі»
Юрій Коновальчук: «Мета будь-якої партії — це захоплення влади»
Валерій Танцюра: «У Києві з 2,5 тисяч дітей-сиріт лише 20 перебувають у державних установах»
Віктор Таран: "Суспільство – дзеркало влади"
Владислав Потапенко: «Гречкофіли» є у кожній демократичній країні, а не тільки в Україні!
Наталія Манойленко: «Чим масштабніші наші справи, тим масштабніші наші помилки»
До 100-річчя з Дня Народження Дмитра Прилюка
Вибіркові дисципліни 2019
Дмитро Лінько: «Ми колись чули, що АТО триватиме декілька годин»
Вибори не за горами
Презумпція винуватості бізнесу проти презумпції невинуватості чиновника, або у світі влади та бізнесу.
Андрій Андріїв: "Прийшов час, коли я не можу залишатися осторонь"
Одкровення з Петром Юрчишиним
Роман Колесник: Немає нічого неможливого для людини, яка прагне бути політиком та розуміє заради чого вона це робить
Наталія Шульга: «Ідеальний політик — це людина, яка спить спокійно»
Вадим Гутцайт: «Поради не зараз молоді, а поради в усі часи для молоді»
Ігор Бєлов: «Якщо ти вступаєш в партію, то вважається, що на тобі клеймо…»
Олександр Глазов: “ Якщо ти не займаєшся політикою – то вона займається тобою”
Стасів Владислава: «Україна – починається з себе!»
Олександр Васильківський: "Нам потрібно зберігати та захищати свою національну ідентичність "
В’ячеслав Деркач: «Покладатися треба тільки на себе і на людей, які прагнуть змін на краще»
Владислав Михайленко: Ще одна черга парку “Наталка” вийшла надзвичайно кльовою і отримала дуже багато схвальних відгуків від задоволених киян
Ростислав Смірнов: «Я б забрав у пенсіонерів право голосу»
Зачем политикам мандат?
Парламент, консерватизм і українська ментальність
Артур Харитонов: Я дуже хочу, аби Україна назавжди відмовилася від невдач через постсоціалістичну аморфність
Юрий Коновальчук: «Так вынуждает система»
Наталія Приходько: «Депутат – це водночас психолог»
«Я виступаю за легалізацію проституції та легких наркотиків», – Держсек МІП
Таміла Нартова : «Я хочу піти у політику, мені це подобається, хоча раніше у мене такого не було.»
Аліна Яворська: «Українська політична система не відповідає європейським аналогам»
Олександр Солонько: «Свобода» ще скаже своє слово в українській політиці
Ігор Коліушко: «Образилися – ну й нехай. Ми працюємо з тими, хто не ображається»
Вікторія Римарук: «Попередники Порошенка не ставили в центр своєї уваги простого українця»
Мустафа Найєм: «Політика – це викривлене дзеркало»
Вічні проблеми Києва. Чи скресла крига?
Вероніка Яковлєва: “Важливо мати стальні нерви і не “тупити”
Олег Фіалко: "Давайте просто перенесемо модель роботи мера на моє депутатство"
Грігол Катамадзе: Україна повинна стати «новим Китаєм» для Європи
Артур Мартовицкий: «А что такое парламент? Это 420 человек, каждый из которых не считает себя виноватым»
Тамара Плаксій: «Гра в політичні ігри з нардепами – справа небезпечна»
Іван Процик: тотальне зрадофільство викликає відразу
ЮРИСПРУДЕНЦІЯ, ЖУРНАЛІСТИКА ЧИ ВУЛКАНОЗНАВСТВО?
«Невпевненість та страх — головні вороги»
Як блог допомгає бізнесу та навпаки - бізнес блогу
Жага до перемог
(044) 481-45-61