реєстрація авторизація
Авторизація на сайті
Відміна
мапа сайту
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
/ / Жива галерея в одну картину: художники серед дизайнерів і навпаки
Жива галерея в одну картину: художники серед дизайнерів і навпаки

Жива галерея в одну картину: художники серед дизайнерів і навпаки

Дарина Концидайло
Мистецтво - дзеркало, де кожен бачить себе
Гете


Для сучасної молоді поняття «стиль» виходить за межі поняття «одяг». Це також спосіб життя, спілкування, тип мислення, засіб самовираження. Тенденції індивідуалізму та немасовості змушують шукати нове, оригінальне, особистісне. А найкраще у цьому допомагає мистецтво.

Із понад 60 українських виробників одягу, взуття та аксесуарів, тут представлено топ-5 найбільш мистецьких брендів. Чому саме ці? Бо кожен, хто одягає речі, виготовлені ними, автоматично стає живою галереєю в одну картину, котра має власну історію, зміст та характер.

ALEXANDER DETS

Жива галерея в одну картину: художники серед дизайнерів і навпаки

Улюблений митець Олександра – Пікассо. А себе художник асоціює із пандою. Каже, що має з ними особливий з’язок. У його речах переважають картини з етнотематикою, дівчата в стилі ню, поп-арт образи та тварини. Футболки, светшоти чи сукні його виробництва – справжні полотна, адже малюнки на них відтворені вручну.

Бренду ALEXANDER DETS вже 5 років. Він дотримується певних «модних» стандартів. Раз на рік виходять дві нові колекції (весна-літо, осінь-зима). Вперше Олександр розмалював футболку Armani. З неї і почалося захоплення сірим меланжем (пряжа з волокон, пофарбованих у різні кольори) як основним полотном для робіт. Олександр не копіює свої малюнки у прямому сенсі слова. Завжди будуть відмінності в одному сюжеті, написаному двічі, якщо людина замовить вже продану річ. На сайті бренду існує навіть спеціальна примітка для тих, хто хоче придбати одяг: «Більшість речей, які Ви бачите, вже знайшли своїх власників. Автор зробить для Вас схожу роботу, яка буде мати індивідуальні відмінні риси, щоб малюнок був абсолютно оригінальним».

Специфіка роботи полягає в тому, що помилку не можна виправити, тож за п’ять років роботи митець виробив систему, за якою всі зіпсовані речі просто перевтілюються у нові сюжети і повноцінні завершені роботи. Не зважаючи на те, що річ оформлюється вручну за допомогою спеціальної фарби і пензля, термін виконання замовлення – від двох до чотирьох днів. Усі перераховані особливості виправдовують вартість: найдешевша річ коштує 1000 гривень, а найдорожча – 2400.

Диво

Жива галерея в одну картину: художники серед дизайнерів і навпаки

Бренд «Диво» був заснований креативною студією Charodeyki в 2012 році у рамках однойменного арт-проекту Ольги Бердник-Отнякіної. Креативна співпраця організації та заслуженого майстра народної творчості України народила магічні дизайнерські футболки та светшоти з різноманітними диво-тваринами.

Принти створені на основі оригінальних малюнків Ольги. Вони просякнуті українським народним стилем, утілюють казки, легенди та міфи. Легко передають характер та творчу спадщину нашого народу. Речі бренду «Диво» можна купувати і для себе, і як сувенір.

Виробники піклуються про якість, тому використовують лише найкращі матеріали вітчизняних та європейських компаній. Вся продукція виготовляється в Україні, і творча майстерня цим пишається. Ціни не кусаються і чудово підійдуть тим, хто раптово захоче побалувати себе творчими несподіванками. Найбільша вартість – 650 гривень.

SmartART Prichepkaproject

Жива галерея в одну картину: художники серед дизайнерів і навпаки

Об’єднання моди та українського мистецтва – основне покликання бренду SmartART. Ві знайомить свого покупця із сучасними українським художниками та їхніми роботами. Тож якщо ви хочете бути обізнаним у вітчизняному живописі та полюбляєте casual, сміливо шукайте речі цього виробника.

Перша лінія одягу представлена оригінальними футболками та світшотами з фрагментами картин української художниці Ірини Третьяк. Вони експресивні, динамічні, наповнені кольорами та деталями. Її роботи в оригіналі виконані олійними фарбами в об'ємній авторській техніці, тому для перенесення на одяг картини відтворені на натуральному шовкові і виглядають як намальовані безпосередньо на речі.
Друга лінія одягу SmartART – це колоритні етномалюнки від київської художниці і педагога Валентини Баламанджі. Вони принципово відрізняються від робіт, використаних у попередній колекції. Спокійні, легкі візерунки відображають українські традиції, символізують дерево життя, любові, продовження роду і красу оточуючого світу.

Окремим напрямком і фішкою бренду є створення одягу з елементами власних картин замовника. Тож якщо ви малюєте – вам до SmartART!

Хоч бренд використовує картини іменитих українських художників, ціни приємно дивують. Найдорожча річ обійдеться покупцеві всього у 600 гривень.

CLAN-P

Жива галерея в одну картину: художники серед дизайнерів і навпаки

«Ми – члени клубу СLAN-P. Ми займаємося тим, що нам дійсно подобається. Кожен з нас вірить, що будь-яка творча ідея повинна бути гідно реалізована. Наша велика війна – духовна. Ми несемо арт людям», – так пишуть виробники про самих себе. Їхні речі мають власний характер та історію. Кожна з них – унікальна та лімітована.

СLAN-P встановив і тримає високу планку обслуговування клієнтів. Одяг виготовляється тільки тоді, коли є необхідність. Якщо клієнт хоче щось придбати, з ним обов'язково зв'язується менеджер і особисто веде замовлення від початку і до самої доставки. Бренд випускає футболки, світшоти, худі (кенгурушки), арт-постери та чохли для iPhone. Також на сайті ви можете знайти детальний список тканин, які використовуються у виготовленні одягу, та пояснення, чому саме вони.

До слова, індивідуальність клубу проявляється не лише у роботах, а й у технічному виробництві. Бренд розробив власну систему розмірів та наводить їх тлумачення. Вони мають навіть окреме лекало для унісексу.

Отож якщо ви шукаєте річ неповторну та з душею, одяг від бренду СLAN-P саме для вас. Однак їхня ідеальність на цьому не закінчується. Найдорожче, що ви зможете знайти, обійдеться всього у 699 гривень, пальто – 1799 гривень.

НЮКРЕЙН!

Жива галерея в одну картину: художники серед дизайнерів і навпаки

Якщо говорити про НЮКРЕЙН!, то лише в однині, адже у постійному штаті працює всього один Олег Загребний – засновник та керівник проекту. Ідея футболок з принтами виникла і нього ще у 2009 році, коли подруга показла футболку, яку власноруч розмалювала акриловими фарбами. Однак з того моменту до реалізації задуму пройшло два роки.

Тандем із художником WaOne з команди «INTERESNI KAZKI» утворився раптово, коли керівник проекту запропонував йому намалювати принт. Потім проектом зацікавився художник-мураліст із Севастополя kislow1.Удвох вони намалювали перші принти у сучасному українському стилі. Так розпочався шлях бренду НЮКРЕЙН!.

Ідея першої колекції полягала у тому, щоб зацікавити молодь сучасним українським мистецтвом та культурою, показавши, що національні і навіть народні мотиви можуть бути так само актуальні, як і сучасна західна культура, якщо вони подаються у незвичному ракурсі.
Наразі ж головною метою НЮКРЕЙН! є створення якісного бренду одягу та формування стилю сучасної молодої людини, яка усвідомлює українську неповторність та знає свою культуру.

***
Отож коли хтось скаже: «Я ношу тільки український одяг», не думайте, що цей дивак ходить у вишиванках і жупанах. Речі вітчизняного виробництва – це не консерватизм, а навпаки — нова хвиля стилю, новий спосіб самовираження.

Творці всіх цих українських брендів – це молоді люди, які мають своє тлумачення речей та явищ. Воно виливається у їхню творчість – одяг, який робиться для таких самих, молодих душею і тілом. Тепер речі набувають зовсім іншого значення.
Схожі новини
Коментарі
Додати коментар
Полужирный Наклонный текст Подчеркнутый текст Зачеркнутый текст | Выравнивание по левому краю По центру Выравнивание по правому краю | Вставка смайликов Вставка ссылкиВставка защищенной ссылки Выбор цвета | Скрытый текст Вставка цитаты Преобразовать выбранный текст из транслитерации в кириллицу Вставка спойлера
Включите эту картинку для отображения кода безопасности
обновить, если не виден код
Останні добавлені
Питання та програми дисциплін до іспитів ІІ семестр
Антоніна Предко: «Жіноча стать в кіберспорті — це проблема»
AdreN: «Моя роль — найважливіша, якщо я з нею не можу впоратись, то гра може піти не в те русло»
«Київ під підошвою» - концерт Oxxxy в Stereo Plaza
ФК «Динамо» Київ провів Весняний кубок з ком’пютерного футболу
Картини Євгена Гули: кольорова віртуозність
Одноденна практика в УНІАНі
Розкішні тропіки – у центрі столиці!
День практики в «УКРІНФОРМІ»
"Капітолій", №1, 10.12.2016 (50 сторінок А4)
"Меркурій. Детектор правди".№1. (64 сторінки А4)
У Києві нагородили лауреатів премії імені В’ячеслава Чорновола
"САПФО" №6, 2016 (8 сторінок А3)
Українці переживають, але ще не все втрачено
Керуй, якщо зможеш
"САПФО" №5, 2016 (8 сторінок А3)
"Art і Шо тут проісходіт" №6, 2016 (8 сторінок А3)
«Давай виключим світло і будем мовчати»
Дідусь Ленін пішов на пенсію
«Joy Fest»: відкритий доступ до мистецтва
«Иерусалим» теперь в Киеве
Не одні у каное.
«Звездный город» 2.0
Творчість серед кам’яних джунглів
Шалені й молоді
"Art і Шо тут проісходіт" №5, 2016 (12 сторінок А3)
The Washington Post – карати (,) не можна (,) помилувати
"Art і Шо тут проісходіт" №4, 2016 (8 сторінок А3)
"САПФО" №4, 2016 (8 сторінок А3)
"Art і Шо тут проісходіт" №3, 2016 (8 сторінок А3)
Best тому що KNU fest
"САПФО" №2, 2016 (16 сторінок А3)
Чим живе сучасний Донецьк? Репортаж.
«Дорога до Інституту. Думки про все і ні про що»
"САПФО" №3, 2016 (12 сторінок А3)
«Проти мене розгорнули технології «чорного піару»
"Art і Шо тут проісходіт" №2, 2016 (12 сторінок А3)
"Art і Шо тут проісходіт" №1, 2016 (8 сторінок А3)
Кіно та вибори. Повернення.
"САПФО" №1, 2016 (16 сторінок А3)
Дорога додому
Мелодія театру: гармонія в душі
ЧЕРНІГІВ ІСТОРИЧНИЙ: ВСЕ, ЯК УПЕРШЕ
НАРОДЕ, МИ ПРАЦЮЄМО!
Подорож з ІЖ додому
Студенти Інституту журналістики попрацювали у Верховній Раді України
Наталя Іщенко поділилася власним досвідом зі студентами Інституту журналістики
«Та у них, виявляється, класні тексти!»
WINE NOT?
На швидкості вітру та дощу
ПРАЗДНИК И ЛИМОНЫ
Заклинателька злив
ЗАЛІЗНИЦЯ ЯК ПОКЛИКАННЯ
Водій «сьомої категорії»
Жизнь на высоте
Дорожня романтика
Уночі все більш щире, справжнє...
«Тепер я байкер тільки в душі»
Робота водія важка не так фізично, як психологічно
Обратная сторона «баранки»
(044) 481-45-61