реєстрація авторизація
Авторизація на сайті
Відміна
мапа сайту
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
/ / Ольга Тищук: «Успіх ICTV – в командній роботі». Інтерв’ю.
Ольга Тищук: «Успіх ICTV – в командній роботі». Інтерв’ю.

Ольга Тищук: «Успіх ICTV – в командній роботі». Інтерв’ю.

Вікторія Кондрацька, 4 курс.
Випускниця Інституту журналістики розповіла про тонкощі своєї роботи керівником департаменту Інтернет-проектів каналу ICTV.

Ольга Тищук – із тих молодих керівників, хто живе своєю професією, створюючи імідж каналу. Ольга працює «поза кадром» – і працює в редакції і вдома, в будні і свята. При цьому, усміхнений керівник називає свої дві творчі команди сім’єю. Про те, як їй вдається очолювати команди ICTV, про особливості життя редакції «поза екраном» – далі у матеріалі.

- Як Ви розпочали свою роботу в Інтернет-індустрії, з чого починали свою кар’єру?
- На каналі ICTV я працюю вже 7 років. Свій творчий шлях починала як піар-редактор у промо-службі каналу, в обов’язки якого входило також модерувати роботу сайту телеканалу. Згодом керівництво ICTV вирішило зробити ставку на Інтернет. Був сформований окремий відділ, який займався розвитком сайту телеканалу. Паралельно велась робота і над новинним сайтом «Факти». У 2014 році було прийняте рішення об’єднати обидві редакції у департамент. Мій шлях на каналі розпочинався з простого редактора до керівника департаменту. Тому я дуже добре знаю роботу, яку роблять наразі редактори, що допомагає правильно організувати роботу редакцій.

- У чому полягають Ваші обов’язки керівника відділу?
- У нашому департаменті Інтернет-проектів – дві команди. Одна працює над сайтом телеканалу ICTV (ictv.ua). Друга – це редакція новинного сайту «Факти» (fakty.ictv.ua). Моє завдання – координувати роботу обох редакцій, розробляти стратегію, наводити зв’язки з партнерами та багато іншої менеджерської роботи, якої не видно, але вона необхідна.

Загалом, у обох цих сайтів – різні завдання. Сайт має представляти канал в Інтернеті, тому ми робимо все для позитивного іміджу каналу серед Інтернет-користувачів, публікуємо відео з ефіру, даємо максимально закулісного життя. У сайту «Факти» – на першому місці вийти в лідери ринку серед новинних сайтів, тому тут велику роль грають показники сайту, оперативна робота з новинами, інтерв’ю, статті. На «Фактах» ми даємо не лише відео новин, але й аналітику, поради, публікуємо думки публіцистів та журналістів.

- Чи потрібні, на Вашу думку, якісь особливі якості та вміння для керівника відділу?
- У керівника повинно бути одне уміння – швидко реагувати на критичні ситуації і приймати рішення. Інтернет – дуже динамічне середовище, і тут потрібні швидкі дії, вміти керувати паралельними процесами і прогнозувати наперед. А ще важливо – не панікувати, тоді все вийде. Я вчилась бути журналістом. Бути керівником навчила мене моя робота.

Керувати – значить правильно організувати робочі процеси, але при цьому ви повинні добре знати роботу своїх підлеглих, розвиватись самому і допомагати розвиватись своїм колегам. Має бути певний взаємообмін – ви даєте, вам віддають. Тоді і результат від роботи буде колосальний.

Приміром, ми часто організовуємо так звані «брейншторми», де я даю можливість проявити ініціативу усьому колективу, і це дає мені можливість розповісти щось нове своїм людям.

- Як Ви організовуєте роботу в команді, як відбувається робота з підлеглими? Та скільки людей працюють від Вашим керівництвом?
- Загалом, у нас штат із 20 осіб. Більш тісно з колективом працюють керівники сайтів. Вони перевіряють роботу редакторів, вичитують та ставлять завдання. Я вже більш працюю із керівниками сайтів, обговорюємо план на тиждень, на місяць, аналізуємо статистику, вносимо правки у стратегію. Можемо на основі даних за квартал повністю перекроїти графік усієї редакції. Можна вважати нас молодою командою, тому ми постійно у пошуку. У пошуку ідеального графіку роботи, у пошуку тем, ми завжди стежимо за технологіями і намагаємось їх випробувати.

- Які Ви ставите завдання Вашій команді? Чи існують якісь «санкції» за невиконану роботу?
- Я прихильник того, що завдання потрібно ставити у письмовій формі з чіткими дедлайнами. Ми можемо обговорити деталі з колегами, але те, що написано пером, – оскаржити важче.

У нас є корпоративна пошта, через яку ми спілкуємось з усіма співробітниками каналу. А також у нас є робочі чати у Skype, де переписку бачать усі учасники чату і реагують при потребі.

Для редакторів новин у нас написаний так званий мануал по роботі з новинами: як їх оформлювати, там прописані вимоги до заголовків та структура подачі новин.

Для редакції сайту ICTV ми робимо медіаплан на сезон (прим. – телесезон), за яким працює вся редакція. Часто ми беремо участь у нарадах з програмами каналу. Так приміром, якщо виходить нова прем’єра в ефірі – редактор виїжджає на зйомки шоу чи серіалу, щоб взяти коментар у знімальної групи, працює з фотографом, пише прес-релізи, новини, інтерв’ю. Загалом він супроводжує проект від самого старту і до його завершення.
У нас є заохочення для редакторів у випадку, якщо вони перевиконують план по показникам, перепрацьовують. Є і штрафи, але вони бувають за грубі помилки.

- Як відбувається формування плану роботи у колективі, пошук тем? Як побудований робочий день?
- Редакція сайту ICTV працює у дві зміни з 10 до 22 год. Редакція сайту «Факти» – з 6 ранку до першої ночі. У планах у нас перейти на 24-годинний графік для новин. Графік складає керівник сайту, він може бути підлаштований під редактора, однак ми часто засиджуємось на роботі, адже робота на телебаченні нестабільна, та і ситуація в країні непередбачувана, Тому коли у нас стаються надзвичайні ситуації – до роботи підключаються редактори з дому і допомагають тим, хто в офісі. Ми працюємо на свята та у вихідні, адже для користувача сайт має бути цілодобовим, і щоб у нього не складалось враження, що сюди заходять лише у будні.

- Чи бувають у Вашій команді якісь суперечності та як Ви вирішуєте їх?
- Коли ми підбираємо людей на роботу – я завжди кажу кандидатам: ми шукаємо не лише спеціаліста, ми шукаємо члена сім’ї. У нас дружня атмосфера у колективі, чим я дуже пишаюсь, адже лише в здоровому колективі можливі високі результати. Ми можемо посперечатися, але це лише тому, що ми всі різні, і кожен має право відстояти свою точку зору. І нерідко у нас народжуються великі ідеї в процесі таких дискусій.

- Чи потрібна, на Вашу думку, спеціальна журналістська освіта для цієї посади?
- Я не знаю, які наразі знання дають по Інтернет-сайтам на факультетах журналістики, але коли я навчалась – у нас не було такого поняття як Інтернет-ЗМІ. І все, що наразі я вмію і знаю, я освоювала самостійно. Тим більше, що наразі є спеціалізовані сайти, чудові дослідження, які можна вивчати самостійно і на практиці їх застосовувати.

- Чи виникало у Вас бажання працювати також «у кадрі», в ефірах?
- Ні, ніколи. Я дуже люблю те, чим наразі займаюсь. В кадрі ти обмежений можливостями, а Інтернет і технології, які є в ньому, дають можливість реалізувати будь-які ідеї. Тут немає нічого неможливого. І динаміка, яка є на телебаченні, не зрівняється з тією, що є в Інтернеті.

- Що б Ви порадили студентам Інституту журналістики для того, аби стати керівником відділу?
- Думаю, не всі хочуть бути керівниками. Але ті, хто мріє очолити проект, я б побажала завжди проявляти ініціативу і пам’ятати, що ваш успіх залежить не від вас, а від вашої команди, яка за вами йде.

Фото з особистого архіву

Оцініть написане та прокоментуйте:

Дуже подобається
Подобається
Так собі
Не подобається

Схожі новини
Коментарі
Додати коментар
Полужирный Наклонный текст Подчеркнутый текст Зачеркнутый текст | Выравнивание по левому краю По центру Выравнивание по правому краю | Вставка смайликов Вставка ссылкиВставка защищенной ссылки Выбор цвета | Скрытый текст Вставка цитаты Преобразовать выбранный текст из транслитерации в кириллицу Вставка спойлера
Включите эту картинку для отображения кода безопасности
обновить, если не виден код
Останні добавлені
Антоніна Предко: «Жіноча стать в кіберспорті — це проблема»
AdreN: «Моя роль — найважливіша, якщо я з нею не можу впоратись, то гра може піти не в те русло»
«Київ під підошвою» - концерт Oxxxy в Stereo Plaza
ФК «Динамо» Київ провів Весняний кубок з ком’пютерного футболу
Картини Євгена Гули: кольорова віртуозність
Одноденна практика в УНІАНі
Розкішні тропіки – у центрі столиці!
День практики в «УКРІНФОРМІ»
"Капітолій", №1, 10.12.2016 (50 сторінок А4)
"Меркурій. Детектор правди".№1. (64 сторінки А4)
У Києві нагородили лауреатів премії імені В’ячеслава Чорновола
"САПФО" №6, 2016 (8 сторінок А3)
Українці переживають, але ще не все втрачено
Керуй, якщо зможеш
"САПФО" №5, 2016 (8 сторінок А3)
"Art і Шо тут проісходіт" №6, 2016 (8 сторінок А3)
«Давай виключим світло і будем мовчати»
Дідусь Ленін пішов на пенсію
«Joy Fest»: відкритий доступ до мистецтва
«Иерусалим» теперь в Киеве
Не одні у каное.
«Звездный город» 2.0
Творчість серед кам’яних джунглів
Шалені й молоді
"Art і Шо тут проісходіт" №5, 2016 (12 сторінок А3)
The Washington Post – карати (,) не можна (,) помилувати
"Art і Шо тут проісходіт" №4, 2016 (8 сторінок А3)
"САПФО" №4, 2016 (8 сторінок А3)
"Art і Шо тут проісходіт" №3, 2016 (8 сторінок А3)
Best тому що KNU fest
"САПФО" №2, 2016 (16 сторінок А3)
Чим живе сучасний Донецьк? Репортаж.
«Дорога до Інституту. Думки про все і ні про що»
"САПФО" №3, 2016 (12 сторінок А3)
«Проти мене розгорнули технології «чорного піару»
"Art і Шо тут проісходіт" №2, 2016 (12 сторінок А3)
"Art і Шо тут проісходіт" №1, 2016 (8 сторінок А3)
Кіно та вибори. Повернення.
"САПФО" №1, 2016 (16 сторінок А3)
Дорога додому
Мелодія театру: гармонія в душі
ЧЕРНІГІВ ІСТОРИЧНИЙ: ВСЕ, ЯК УПЕРШЕ
НАРОДЕ, МИ ПРАЦЮЄМО!
Подорож з ІЖ додому
Студенти Інституту журналістики попрацювали у Верховній Раді України
Наталя Іщенко поділилася власним досвідом зі студентами Інституту журналістики
«Та у них, виявляється, класні тексти!»
WINE NOT?
На швидкості вітру та дощу
ПРАЗДНИК И ЛИМОНЫ
Заклинателька злив
ЗАЛІЗНИЦЯ ЯК ПОКЛИКАННЯ
Водій «сьомої категорії»
Жизнь на высоте
Дорожня романтика
Уночі все більш щире, справжнє...
«Тепер я байкер тільки в душі»
Робота водія важка не так фізично, як психологічно
Обратная сторона «баранки»
Секрети щедрих городів
(044) 481-45-61