реєстрація авторизація
Авторизація на сайті
Відміна
мапа сайту
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
/ / «це мелодраматична маячня! і я в це (не) вірю»
«це мелодраматична маячня! і я в це (не) вірю»

«це мелодраматична маячня! і я в це (не) вірю»

Світлана Привалова
У заголовок я забрала говорене героїнею місіс Браун. А дужки пришпандьолила, щоб вказати на те, що я дуже повірила. 2 жовтня у Молодому театрі відбулася прем’єра вистави Оксани Швець «Шепіт вбивці».



У касі театру, якщо здійняти очі догори, є такий напис «А ти давно був у Молодому театрі?». Питання ставлять Валерій Шептекіта та Станіслав Бжезінський на величезному постері. Виглядає симпатично. І питання доречне. Поставте його собі.

Вистава «Шепіт вбивці» за принципом «граємо детектив» у стилі Агати Крісті. Завдання відповідне – шукати вбивцю. Інтрига є, фінал – непередбачуваний. У межах означеного жанру це здається зрозумілим і очікуваним. Але.

Перше. Вас гостинно приймає мікросцена. Нова, з окремим входом. Мені кожного разу здається, що це перемога та свято української культури, коли театр відкриває новий додатковий камерний майданчик. Більше вистав, більше тем, більше можливостей спробувати зрозуміти світ навколо.

Друге. Точність. Усі актори «вписуються» у героїв. Вони правильного віку. Відповідного. (Бо прикро, коли мадам Баттерфляй достатньо важко підніматися з колін у одному з провідних оперних театрів України. І вся зала забуває про сюжет, хвилюючись разом з актрисою).

Виконавці ролей у «Шепоті» вигідно відрізняються своїми героями. Молоде подружжя Евенсів (Олег Москаленко та Марія Пустова) ще пристрасно цілуються, і ще ревнують одне одного. Олівер Грін (Артем Мартинішин) – дружній молодик, трохи дивакуватий. Місіс Браун (Лідія Вовкун) – жінка у поганому настрої, стильна та сильна. Пластичний і грайливий іноземець містер Паперчінні (Володимир Кокотунов).

І особливо Анастасія Євтушенко – Сьюзен Маргарет Кетрін Хеліс. Я вибираю її. («Зачарований», «Бери, люби, тікай», «Потрібні брехуни!» - вона всюди прима. Хоча грає не головні ролі).

Усі замкнені в одній локації. Снігова жовтнева заметіль цьому посприяла. Сержант Хоггарт (Артем Атаманюк) веде слідство і згадує постійно пісеньку про трьох сліпих кошенят. (Я асоціюю з пісенькою про десять негренят і мені навіть під час написання тексту стає моторошно).

Коли ситуація буде з’ясована полковник Уілсон (Володимир Чигляєв) зрадіє: «Хвала Богові! Сніг починає танути! Скоро прибуде допомога!»

Третє. Кольори, реквізит, сучасні графічні «примочки», співзвучне рухові музичне оформлення. У виставі можна відчути час, і рух культури з цим часом. Правильний швидкісний рух.

А на останок – у сюжеті йдеться про листи і хлопчика. Листи і хлопчик – мають нам ще раз нагадати про прем’єру проекту «Оскар і Рожева Пані» Ірми Вітовської. Правда для цього нам треба буде завітати не до Молодого театру.

А куди? Це питання, як і питання «хто ж таки вбивця?» у виставі Оксани Швець, можна легко з’ясувати завдяки швидкісному руху. До театральної каси.
Схожі новини
Коментарі
Додати коментар
Полужирный Наклонный текст Подчеркнутый текст Зачеркнутый текст | Выравнивание по левому краю По центру Выравнивание по правому краю | Вставка смайликов Вставка ссылкиВставка защищенной ссылки Выбор цвета | Скрытый текст Вставка цитаты Преобразовать выбранный текст из транслитерации в кириллицу Вставка спойлера
Включите эту картинку для отображения кода безопасности
обновить, если не виден код
Останні добавлені
Питання та програми дисциплін до іспитів ІІ семестр
Антоніна Предко: «Жіноча стать в кіберспорті — це проблема»
AdreN: «Моя роль — найважливіша, якщо я з нею не можу впоратись, то гра може піти не в те русло»
«Київ під підошвою» - концерт Oxxxy в Stereo Plaza
ФК «Динамо» Київ провів Весняний кубок з ком’пютерного футболу
Картини Євгена Гули: кольорова віртуозність
Одноденна практика в УНІАНі
Розкішні тропіки – у центрі столиці!
День практики в «УКРІНФОРМІ»
"Капітолій", №1, 10.12.2016 (50 сторінок А4)
"Меркурій. Детектор правди".№1. (64 сторінки А4)
У Києві нагородили лауреатів премії імені В’ячеслава Чорновола
"САПФО" №6, 2016 (8 сторінок А3)
Українці переживають, але ще не все втрачено
Керуй, якщо зможеш
"САПФО" №5, 2016 (8 сторінок А3)
"Art і Шо тут проісходіт" №6, 2016 (8 сторінок А3)
«Давай виключим світло і будем мовчати»
Дідусь Ленін пішов на пенсію
«Joy Fest»: відкритий доступ до мистецтва
«Иерусалим» теперь в Киеве
Не одні у каное.
«Звездный город» 2.0
Творчість серед кам’яних джунглів
Шалені й молоді
"Art і Шо тут проісходіт" №5, 2016 (12 сторінок А3)
The Washington Post – карати (,) не можна (,) помилувати
"Art і Шо тут проісходіт" №4, 2016 (8 сторінок А3)
"САПФО" №4, 2016 (8 сторінок А3)
"Art і Шо тут проісходіт" №3, 2016 (8 сторінок А3)
Best тому що KNU fest
"САПФО" №2, 2016 (16 сторінок А3)
Чим живе сучасний Донецьк? Репортаж.
«Дорога до Інституту. Думки про все і ні про що»
"САПФО" №3, 2016 (12 сторінок А3)
«Проти мене розгорнули технології «чорного піару»
"Art і Шо тут проісходіт" №2, 2016 (12 сторінок А3)
"Art і Шо тут проісходіт" №1, 2016 (8 сторінок А3)
Кіно та вибори. Повернення.
"САПФО" №1, 2016 (16 сторінок А3)
Дорога додому
Мелодія театру: гармонія в душі
ЧЕРНІГІВ ІСТОРИЧНИЙ: ВСЕ, ЯК УПЕРШЕ
НАРОДЕ, МИ ПРАЦЮЄМО!
Подорож з ІЖ додому
Студенти Інституту журналістики попрацювали у Верховній Раді України
Наталя Іщенко поділилася власним досвідом зі студентами Інституту журналістики
«Та у них, виявляється, класні тексти!»
WINE NOT?
На швидкості вітру та дощу
ПРАЗДНИК И ЛИМОНЫ
Заклинателька злив
ЗАЛІЗНИЦЯ ЯК ПОКЛИКАННЯ
Водій «сьомої категорії»
Жизнь на высоте
Дорожня романтика
Уночі все більш щире, справжнє...
«Тепер я байкер тільки в душі»
Робота водія важка не так фізично, як психологічно
Обратная сторона «баранки»
(044) 481-45-61