реєстрація авторизація
Авторизація на сайті
Відміна
мапа сайту
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
Кафедра периодической прессы - институт журналистики
/ / Танці, драйв та контрабас
Танці, драйв та контрабас

Танці, драйв та контрабас

Костянтин Гуменний, 1 група, 2 курс.
Як пройшлов музичний вечір рокабілі на ГОГОЛЬFEST’і

У рамках щорічного фестивалю ГОГОЛЬFEST у Києві відбувся «Вечір танцювальної електроніки та рокабілі», що зібрав на одній сцені музикантів із різних куточків світу. Захід проходив у суботу, 19 вересня на території альтернативної музичної сцени (19 павільйон ВДНГ).

Вечір розпочався о 18:30, і відкривати його мав київський електро-інді гурт MAiAK, однак цього не відбулося, бо вокаліст гурту, Ярослав Татаренко, напередодні розтягнув голосові зв’язки. Втім, на допомогу прийшли хлопці із гурту Fun&Joy і відіграли цю частину програми, загравши відвідувачам свої рокові пісні. Наступними були канадські гості Tcha-Badjo, що до України грали у вже понад 30 країнах світу. Вони виконали свої композиції у стилі gypsy-jass та похизувалися знанням українських слів. Після них на сцену вийшла ретро-інді формація Dzierzynski Bitz, продемонструвавши підготовлений для столичної публіки свій «відретушований» для сучасності звук 40-х і 60-х років. А хедлайнерами цього вечора була відома швейцарська група The Peacocks, що поєднує танцювальні мотиви рокабілі з драйвом справжнього панк-року. Цікавою особливістю цього гурту є використання контрабасу замість бас-гітари, що досить звично для рокабілі, але абсолютно оригінально для панку. Пісні лунали швидко і одна за одна за одною, так, що й передихнути часу не було. І якщо на перших двох гуртах публіка сиділа, насолоджуючись музикою, то під кінець вечору важко було знайти людину, яка б не стрибала і не танцювала.

«Здавалося, що рокабілі – це жанр, котрий застиг у часі і нічого цікавого від того вечору не буде, - розповідає київська студентка Анастасія Алєксєєнко. – Але насправді, вирішальною є атмосфера. І український, і канадський гурти добряче розігріли правильний настрій. А от хеди просто зірвали. Це було неймовірно потужно, на диво гарно і найголовніше, мабуть, світло. Бо, мабуть, в тому і сенс рокабілі - нести щось радісне. Запам'ятались ще кінцівки пісень - їх не існує, ніяких тобі завершальних акордів чи затихання, просто хоп - і "that's it", чи як там казав вокаліст».

Рокабілі – це одна з ранніх форм рок-н-ролу, у якій поєднуються елементи ритм-енд-блюзу та кантрі-енд-вестерн. З'явилась у середині 50-х років XX ст. у США.

А ГОГОЛЬFEST – щорічний мультидисциплінарний міжнародний фестиваль сучасного мистецтва. Програма фестивалю складається з п'яти напрямків: театр, музика, кіно, література та візуальне мистецтво.

Оцініть написане та прокоментуйте:

Подобається
Так собі
Пиши ще
Не пиши більше на цю тему

Схожі новини
Коментарі
Додати коментар
Полужирный Наклонный текст Подчеркнутый текст Зачеркнутый текст | Выравнивание по левому краю По центру Выравнивание по правому краю | Вставка смайликов Вставка ссылкиВставка защищенной ссылки Выбор цвета | Скрытый текст Вставка цитаты Преобразовать выбранный текст из транслитерации в кириллицу Вставка спойлера
Включите эту картинку для отображения кода безопасности
обновить, если не виден код
Останні добавлені
Питання та програми дисциплін до іспитів ІІ семестр
Антоніна Предко: «Жіноча стать в кіберспорті — це проблема»
AdreN: «Моя роль — найважливіша, якщо я з нею не можу впоратись, то гра може піти не в те русло»
«Київ під підошвою» - концерт Oxxxy в Stereo Plaza
ФК «Динамо» Київ провів Весняний кубок з ком’пютерного футболу
Картини Євгена Гули: кольорова віртуозність
Одноденна практика в УНІАНі
Розкішні тропіки – у центрі столиці!
День практики в «УКРІНФОРМІ»
"Капітолій", №1, 10.12.2016 (50 сторінок А4)
"Меркурій. Детектор правди".№1. (64 сторінки А4)
У Києві нагородили лауреатів премії імені В’ячеслава Чорновола
"САПФО" №6, 2016 (8 сторінок А3)
Українці переживають, але ще не все втрачено
Керуй, якщо зможеш
"САПФО" №5, 2016 (8 сторінок А3)
"Art і Шо тут проісходіт" №6, 2016 (8 сторінок А3)
«Давай виключим світло і будем мовчати»
Дідусь Ленін пішов на пенсію
«Joy Fest»: відкритий доступ до мистецтва
«Иерусалим» теперь в Киеве
Не одні у каное.
«Звездный город» 2.0
Творчість серед кам’яних джунглів
Шалені й молоді
"Art і Шо тут проісходіт" №5, 2016 (12 сторінок А3)
The Washington Post – карати (,) не можна (,) помилувати
"Art і Шо тут проісходіт" №4, 2016 (8 сторінок А3)
"САПФО" №4, 2016 (8 сторінок А3)
"Art і Шо тут проісходіт" №3, 2016 (8 сторінок А3)
Best тому що KNU fest
"САПФО" №2, 2016 (16 сторінок А3)
Чим живе сучасний Донецьк? Репортаж.
«Дорога до Інституту. Думки про все і ні про що»
"САПФО" №3, 2016 (12 сторінок А3)
«Проти мене розгорнули технології «чорного піару»
"Art і Шо тут проісходіт" №2, 2016 (12 сторінок А3)
"Art і Шо тут проісходіт" №1, 2016 (8 сторінок А3)
Кіно та вибори. Повернення.
"САПФО" №1, 2016 (16 сторінок А3)
Дорога додому
Мелодія театру: гармонія в душі
ЧЕРНІГІВ ІСТОРИЧНИЙ: ВСЕ, ЯК УПЕРШЕ
НАРОДЕ, МИ ПРАЦЮЄМО!
Подорож з ІЖ додому
Студенти Інституту журналістики попрацювали у Верховній Раді України
Наталя Іщенко поділилася власним досвідом зі студентами Інституту журналістики
«Та у них, виявляється, класні тексти!»
WINE NOT?
На швидкості вітру та дощу
ПРАЗДНИК И ЛИМОНЫ
Заклинателька злив
ЗАЛІЗНИЦЯ ЯК ПОКЛИКАННЯ
Водій «сьомої категорії»
Жизнь на высоте
Дорожня романтика
Уночі все більш щире, справжнє...
«Тепер я байкер тільки в душі»
Робота водія важка не так фізично, як психологічно
Обратная сторона «баранки»
(044) 481-45-61